Weligama

Hoi allemaal, gisteravond hebben we nog heerlijk kreeft gegeten bij een restaurant in de buurt van French Resident. Wat een heerlijkheid!!!

Vanmorgen zijn we om 9 uur van Tangalle naar Weligama gereden. Na 1,5 kwamen we hier aan. Na een flinke zoektocht naar een slaapplaats is het uiteindelijk Bay View geworden. Een fijne plek meteen aan zee.

Weligama is een slaperig vissersstadje in de sikkelvormige Weligama Bay. De stad is vooral populair bij beginnende surfers vanwege de constante golven. En inderdaad, het stikt hier van de surfers (en golven:-).

We hebben ons vanmiddag heerlijk op het strand geïnstalleerd af en toe een duik genomen in de zee, alleen ging het om een uur of half 4 regenen ;-( en dat doet het nu nog (inclusief onweer) en niet zo'n beetje ook!!!!!

Maar we vermaken ons prima!! We genieten!

Het internet is steeds heel langzaam, dus foto's laten even op zich wachten. Zodra we betere verbinding hebben, zal ik wat meer foto's plaatsen.

We blijven hier 4 nachten (bijna lang genoeg om onze tassen uit te pakken;-)