Simon-Audrey.reismee.nl

Filipijnen

Hallo allemaal,

Ja, het gaat weer gebeuren. We gaan weer een reis maken en we hopen een hele mooie

Cool
.

Dit keer gaan we naar de Filipijnen. We vertrekken woensdag 28 december om 14.25 uur met KLM richting Manilla. Van daaruit vliegen we meteen door naar Puerto Princesa op het eiland Palawan. Daar hopen we een beetje te kunnen bijkomen van alle drukte de laatste tijd (verhuizing e.d.) en oud en nieuw door te brengen. De eerste 2 nachten hebben we een slaapplaats geboekt in Marina de Bay Hotel. En verder ligt alles dus open.

We hopen in ieder geval lekker op ons gemak verschillende eilanden te kunnen verkennen en een beetje te genieten van lekker weer, witte stranden, een hapje, een drankje en van elkaar.

25 januari vliegen we weer terug en zullen rond 19.00 uur weer voet op Nederlandse grond zetten.

Leuk als jullie ons weer gaan volgen. We hebben er zin in!!

X

Simon & Audrey

Reacties

Reacties

Margot

Lekker !!!! Tuurlijk volg ik jullie, ben bijna al jaloers. Dikke x

Sylvia :-)

Ik wil ook mee!!!!! Heel veel plezier op de Filipijnen en ik zal jullie met alle plezier volgen..ben nou al benieuwd naar jullie verhalen...HAVE FUNNNN!!!! :-)

Wim

Ik wil ook mee, laat me niet achter hier, snik, snik.
Heel veel plezier, en zeker ga ik jullie volgen, ben ik er toch nog een beetje bij
Enne.... lief zijn voor elkaar xx

Judith

Heerlijk vooruitzicht en natuurlijk volg ik jullie,ben benieuwd naar jullie belvenissen,veel plezier!

TanTan

Wat dachten jullie of ik mee reis, natuurlijk heel graag zelfs. Ben weer reuze nieuwsgierig naar alle verhalen.
Doe voorzichtig geniet van alles en van elkaar. Wel verdiend na alle hektiek. dikke knuf.

Margaret en Frank

Schiet is een beetje op dan. We kunnen bijna niet wachten. Wij reizen natuurlijk weer mee en zijn nu al nieuwsgierig naar de foto's en de verslagen. Alvast goede jaarwisseling. Heeft Simon nog vuurwerk mee?

Oh ja, en kijk uit dat je niet het verkeerde vliegtuig neemt en naar de Filistijnen gaat!

groetjes, Mar en Frank

astrid en teun

Nou vlak voor vertrek nog even een goede vlucht gewenst en wensen jullie een fijne vacantie toe.

wim

hele fijne vakantie, en Simon je weet het he, als je een philipinie tegen komt die....... dan moet je......
Goede reis en weet dat ik altijd meereis, stars are like friends, even when you don't see them, you know they are always there........ goede jaarwisseling

Sjonnie de eenzame

He moat benne gij dr al??????

Daan

Weltrusten en veel plezier daar! XX

Wout & Sylvia

Terwijl jullie in de lucht hingen en wij heerlijk in ons bedje gelegen. Maar wij hebben regen en jullie prachtig mooi weer. Wij opteren voor de Fillipijnen….
Let’s get de party started … wij volgen jullie :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!