Simon-Audrey.reismee.nl

Puerto Princesa, Palawan

Hallo allemaal,

We zijn weer aardig wat uurtjes onderweg geweest, maar zijn eindelijk op de plaats van bestemming: Puerto Princesa op het eiland Palawan.

Gister zijn we om 14.30 uur Nederlandse tijd vertrokken om rond 09.30 uur (lokale tijd) te landen (het is hier 7 uur vroeger). Vervolgens hebben we tot 16.00 uur moeten wachten op onze vlucht naar Palawan. Eenmaal geland stond er al, heel sjiek, iemand van Marina de Bay met onze namen op een bordje op ons wachten.

We hebben net eten besteld, Siem natuurlijk kip en ik garnalen ;-) Siem zit eindelijk aan zijn eerste biertje en ik aan mijn eerste vruchtenshake. Ondertussen is het donker, maar wat we zo konden zien, ziet het er leuk uit hier.

Na het eten waarschijnlijk meteen ons bed in, want ondertussen zijn we 29 uur wakker (nl. behalve wat knikkebollen geen oog dicht gedaan).

X Siem & Au

wim

goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en Siem, wat zal dat biertje lekker zijn geweest, heerlijk.
Bij jullie is het dus 7 uur later.... op tijd naar bed en vroeg weer op, haha, slaap lekker
Houdoe

Margot

Jezus wat zullen jullie af geweest zijn. Maar als je dit leest ben je weer wakker en bijgetankt!
Geniet ervan, veel plezier .... hier koud en regen. Ben errug benieuwd hoe jullie oud en nieuw zal zijn, hoor t graag! Dikke x

Sjonnie

Klinkt vermoeiend maar met kip en bier is er veel op te lossen haha

tantan

Gelukkig hebben jullie een goede reis gehad. Het duurt wat lang, maar dan heb je ook wat. Het voordeel is dat je zelf nergens op hoeft te letten, alleen maar genieten dus vooral niet klagen. Nu heb je alle tijd om alles over je heen te laten komen. Genieten en nog eens genieten.
Hier doen we dat met regen. Goede jaarwisseling. dikke knuf.

Liek

Lieve Au en Simon,
Was ik gisterenmiddag voor vertrek zooooooooooo dicht bij jullie in de buurt! Heb naar iedere blauwe zwaan gezwaaid die ik zag vertrekken ;-)

Succes met de 7 uur tijdsverschil...............
Heel veel plezier gewenst en geniet er enorm van!!!!
dikke kus Liek