Simon-Audrey.reismee.nl

Puerto Princesa, Palawan

Goedemorgen (voor jullie dan, wij zitten al in de middag),

Net even de stad in geweest, maar dat waren we snel zat... Wat een drukte en warmte. Even een bakkie gedaan en een donut gehaald bij Dunkin' Donuts en weer terug.

We zitten nog niet eens zo in de buurt van het centrum, dus we hebben een taxi genomen. Een taxi is hier een brommertje met een ‘zijspan' eraan waar we net met z'n tweeën in pasten. Maar je kan er schijnbaar ook heel makkelijk met z'n 6-en in (en dan ook nog kippen, balen bamboe en je verdere boodschappen erbij)... Volgens de lokale begrippen dan ;-). En we hadden ook nog eens terug een oude baasje die zo langzaam reedt dat we bijna achteruit reden ;-)

Tot nu toe hangen we een beetje bij de bar en zijn aan het relaxen. Het zwembad is gevuld met zeewater, dus daar hebben we ook niet zo'n trek in. We worden alleen maar witter van vermoeidheid dan bruiner, maar dat komt vast nog goed de aankomende 4 weken...

Het weer is goed. Zo'n 30 graden, maar best benauwd. Een lekker windje en wat bewolking. Vanmorgen een heel klein beetje regen, maar dat was zo weinig en kort dat je het niet eens merkte.

Maar toen lag Siem nog te slapen, dus die heeft er helemaal niks van mee gekregen. Ik was nl. al om 4 uur wakker, heb het nog 1,5 uur geprobeerd om vervolgens maar rond half 6 de zon op te zien komen. Heb een beetje last van het tijdverschil en toen we gister naar bed gingen zat er een heule grote spin op de deur, daar heb ik een beetje de kriebels van gehad. Dus ik moet nog een beetje omschakelen ;-/.

Ondertussen hebben ze hier ‘gezellig' de kerst cd van Mariah Carrey opgezet, om in de sfeer te komen... Een daar probeer ik dus net van te ontsnappen!!

Het plan is om morgen naar Sabang te gaan. Daar is een ondergrondse rivier die de moeite waard schijnt te zijn (je kan het maar gezien hebben). Daar dan oud & nieuw te vieren en dan naar El Nido, waar schijnbaar de witte stranden te vinden zijn.

X Siem & Au

Astrid

Dat noemt men een jetlag. Is over twee dagen over. Was de zond opkomst mooi.

Miranda

Altijd lastig zo'n jetlag de eerste paar dagen.

Gaan jullie ook nog naar Manila? Ik zag gisteren een rapportage over een "dorpje". De mensen zijn daar zo nou verbonden met hun overleden familie dat ze letterlijk op de graven wonen van de begraafplaats. Het was een heel appart gezicht.

Heel veel plezier daar en alvast eennfijne jaarwisseling :D

Daan

Hopelijk is jullie jetlag snel over.
Alvast een hele fijne jaarwiseling en geniet van de witte stranden daar en alles wat er verder te zien is.X

Jose

Sohe ziet super uit is zo'n lange reis wel waard! Ga lekker genieten hoor! Dikke kus van Rens en mij X

Margot

Goedemiddag (misschien wel avond, voor jullie dan!),

Ziet er wel helemaal toppie uit! Nee niet fijn jetlag, maar je weet: t komt goed. Kom wel uitgerust en lekker bruin terug hoor! Genieten !!!!
Onwijs fijne jaarwisseling, dikke x

Wout

Spinnen houden de muggen weg …. En als ze er toch zijn dat vreten ze die op ….. Spinnen moet je dus koesteren

Au3

@wout Niet als ie zo groot is dat ie bijna je rugzak om doet en er mee weg loopt!!!

wim

haha, een spinnetje, zat Simon ook meteen tegen het plafond of heeft ie dat ding heel Cool weggehaald?
Die jetleg duurt wel een weekje, ik zou zeggen neem een goeie borrel, zuip je lam en alles komt goed, dan zit je meteen in je ritme.
Geniet ervan en een knallend en spetterend uiteinde
xx

Thomas

Hebben jullie het leuk? Vergat woensdag jullie een "goede vakantie" sms te sturen dus bij deze. Is de reisvermoeidheid alweer voorbij of zijn jullie nog een beetje moe? Geniet er maar van, ik zal af en toe de site checken. En Simon .... lach eens wat meer op de foto's of heb je ergens last van (moet je poepen of zo?)! Fijn weekend en een fantastische jaarwisseling toegewenst! Groetjes jullie vriend.

ton

geniet ervan zo lekker bij die temperaturen en een mooi huisje hoor

Thomas

Hoe gaat het nu? Is de poeperij gestopt? Het is weer weekend! Gaan jullie nog stappen? Neem dan een biertje van me! Hier alles best maar jullie nieuwe huis is gisteren weggewaaid, vandaag onder water gelopen en volgende week ondergesneeuwd. Gelukkig zijn jullie goed verzekerd hahahaha