Simon-Audrey.reismee.nl

El Nido, Palawan

Daar zijn we weer.

Vandaag weer een boottocht gemaakt en wat een lekker dagje was het weer! We hadden weer de boot voor onszelf en hebben weer wat mooie plekjes gezien! Snake Island, Cathedral Island en nog meer witte stranden. We hebben lekker gesnorkeld en heel veel vissen gezien. We hebben zelfs tijdens het snorkelen een slang gezien...

Snake Island heet zo vanwege de vorm; een lang smal kronkelend eilandje. Daar hadden we weer een gedekt tafeltje voor 2 en hebben weer heerlijk gegeten van de bbq.

Ondertussen zijn we allebei behoorlijk verbrand tijdens het varen en snorkelen, dus we krijgen eindelijk kleur ;-)).

We hebben net de boottickets geregeld. Morgen gaan we met de boot naar het eiland Coron. Dat zal zo'n 4 uur duren. Wat we hebben gehoord is het net zo'n mooi plekje als waar we nu zitten. Dus we zijn benieuwd. Daar kan je ook erg mooi snorkelen, dus dat zullen we dan vast ook weer gaan doen.

Hier in El Nido kan je dus nergens pinnen en ons geld raakte een beetje op. Toen we net ons verblijf hier wilde betalen, kwamen we er achter dat ze geen creditcard aannemen. Dan schrik je toch wel even en zie je jezelf de aankomende 4 maanden de afwas doen ;-). Gelukkig kon ze ons vertellen dat bij de enige benzinepomp hier in het centrum gepind kon worden, wel tegen 6% kosten maar beter dat dan zonder geld zitten!!

Morgen pakken we dus om 8 uur de boot naar Coron. Dus de volgende keer meer van ons vanaf een andere locatie.

Hoe gaat het met de storm bij jullie?

X Siem & Au

Astrid en teun

Wat een Bounty eilanden . In Zeeland valt de storm mee.

wim

Hier in brabant valt het allemaal wel mee, maar ja, wij zitten ook veel zuidelijker.
Ik vind wel dat Siempie de volgende keer beter zijn reis moet voorbereiden, zodat hij weet waar je wel en niet kan pinnen....
Mocht je straks of nu al een plekje gevonden hebben waar Wimpie oud kan worden dan neem maar veel foto's, en zeg maar tot over een paar jaar
Have fun en een dikke kus

jayne

wil je eens ophouden met al die leuke verhalen :-D
het klinkt allemaal errug leuk..
de wind is vandaag een dagje vrij maar morgen moet er stevig gewerkt worden en er wordt hoog water verwacht en in het noorden hebben ze zandzakken voor de deur

nu Piet op tv die ons een goede avond wenst

kussies.!

Sonja

P R A C H T I G die foto's en natuurlijk de verhalen (zucht).
Je vraagt hoe het hier bij ons met de storm gaat. Nou ben vannacht een paar keer wakker geweest want de wind stond op de achterkant, waar wij slapen.
Lucas heeft drie keer naast mijn bed gestaan. Vast ook onrustig door die gierende wind, want normaal slaapt'ie als een blok. De vensterbank was drijfnat met die horizontale regen, terwijl het slaapkamerraam maar twee centimeter open stond!
Heb liever sneeuw dan al die regen... of zon natuurlijk :-)

Liefs