Simon-Audrey.reismee.nl

Siquijor

Vanmiddag dan de veerboot van Negros naar Siquijor gepakt. De boottocht zou 20 minuten duren, maar de werkelijkheid was natuurlijk weer héél anders!! We hebben 1,5 uur op de boot gezeten ;-). Daarna nog een half uur met de tricycle en nu zitten we dan in ons hutje met zeezicht bij Casa de la Playa Beach Resort. We hebben strand!!!!! En een terras met hangmat. En daar gaan we morgen eens fijn van genieten!!!!

Foto's volgen!

XX

Jose

Sohe nou eindelijk genieten en vooral niets meer doen!!! Kijk uit naar de foto's. Dikke kus

Sylvia :-)

Ga maar lekker genieten nu met een pils en een heerlijke coctail
Op een prachtige wit zonovergoten strand en met de voetjes heerlijk omhoog op een hangmat.. ( wil ik ook )
En laat de boel ,de boel maar … :-) (maar niet te lang hoor!!!.. want ik ben nog niet uitgelezen)
xxx

Astrid en teun

Op de kaart kijken die eilandjes vlak bij elkaar te liggen, maar ja je moet er wel wat voor doen! :-) zwaaigat en zo, genieten dus. Xx

Karin

Whaaaaa, strand, hangmat, wat wil je nog meer???
Genieten, genieten en nog eens genieten.
Ben heel benieuwd naar de foto's.
Ik doe mijn ogen dicht en droom dat ik in een hangmat op een parelwit strand lig, met drie heerlijke breedgeschouderde mannen om me heen.
Mmmmmm wat is dromen toch heerlijk.
Dikke kus Karin uit Vlaardingen

Karlien

Lekker! Ik ben jaloers!

Mijn leven is: mopperende collega's, slapeloze kinderen, vroege wekker en veel miezer!

Geniet ervan, xxxx