Simon-Audrey.reismee.nl

Boracay

Hallo allemaal,

Na weer een hele dag reizen zijn we eindelijk in Boracay!!

Vanmorgen om 4.45u werden we opgehaald door de bus om ons naar de boot te brengen. Die vertrok om 5.30u richting Dumaguete. Het was de snelle boot dus met een uurtje waren we daar. Toen nog een half uurtje met de taxi naar het vliegveld en daar uren zitten wachten op onze vlucht van 12.40u naar Manilla, die natuuurlijk weer vertraging had!! Door deze vertraging hadden we bijna onze aansluitende vlucht van 14.45 u naar Boracay gemist! Maar gelukkig had ook deze vertraging, ook al waren het maar 10 minuten hierdoor hebben we onze aansluiting wel net gehaald (hijgend en met het zweet op onze rug). Onze bagage was er eerder dan wij…

Op Boracay Airport (eigenlijk Cataclan op het eiland Panay) moesten we weer 5 minuten met een tricycle en even 15 minuten de boot pakken en toen waren we eindelijk op het eiland Boracay! Maar eerst nog even een half uur met de tricycle naar een resort…

We hebben er dus weer iets van 14 uur reizen op zitten, maar we hebben Boracay nog net even met daglicht kunnen zien… En het ziet er goed uit!!! Hè hè, eindelijk het witte strand! Het is wel erg druk, maar op een leuke, gezellige manier. In ieder geval veel levendigheid en genoeg keuze qua eetgelegenheden.

Helaas is het allemaal wel erg duur en hebben we nu voor 1 nacht een nogal dure kamer (75 euro maar dan wel mét ontbijt!!;-) in het Seabird Resort (www.seabirdinternationalresort.com) vlak bij White Beach. Morgen maar even op zoek naar wat anders (maar dat zal dan helaas niet bij het strand liggen).

Morgen zullen de foto’s volgen!! Want dit willen we natuurlijk met jullie delen ;-).

KUS.

Sjonnie

Klinkt goed !!!! Nu kan het grote genieten gaan beginnen. Ben benieuwd naar de foto's!!!!

Gr vanuit het altijd pittoreske Schiedam!!

Agnes

Hey Au & Siem, wat ziet het er goed uit! blijf nog maar lekker genieten. In NL zitten we binnen, t heeft vannacht gevroren, brrrr. Maarre .. Ik ben aan mn nw baan begonnen, hel erg wennen, maar komt goed. Ik ga ff languit op de bank, boekie lezen. Nog veel heerlijke dagen daar XX