Simon-Audrey.reismee.nl

Boracay

Hallo beste mensen,

Gister zijn we op zoek gegaan naar een goedkopere accommodatie, maar dat was een moeilijke klus... Helemaal als je dus in de buurt van het strand wilt zitten. Nadat we de zoektocht eigenlijk hadden opgegeven, zijn we wat gaan drinken bij Fridays (een erg duur resort van 12.000P (215,00EU) per nacht. Daar hebben we nog even aan de barman gevraagd of hij niet iets wist. En toevallig.... hij had zelf net 2 kamers gebouwd, met het idee hier 3 verdiepingen van te maken maar na deze begane grond was het geld op. Wij met hem mee om te kijken en het zag er super uit! Dus na wat onderhandelen over de prijs (hij probeerde te onderhandelen en wij hielden voet bij stuk) kwamen we er uit. We hebben nu een prachtige zo goed als nieuwe kamer op 2 minuten loopafstand van het strand helemaal in het noorden van White Beach. Dit houdt in dat we op het prachtige strand kunnen liggen maar weg van alle drukte. En als we wat willen eten, is het een kwartiertje lopen en we zitten tussen alle gezelligheid. Helemaal super, we zijn er zo blij mee!! Het is zo nieuw dat het niet eens een naam heeft...

De barkeeper (die Rex heet) is wel een business mannetje, want hij werkt 6 dagen per week als bartender, heeft een eigen winkeltje en dus die 2 kamers. Maar toen we met hem aan de bar over de kamer aan het praten waren, ging hij even bellen. Simon had het idee dat het zijn eigen kamer was, eenmaal ter plaatse bleek inderdaad dat hij er sliep, maar zijn vrouw had het als een speer schoongemaakt ;-). Er werden nog snel gordijnen opgehangen, het bed werd netjes opgemaakt en wij hebben hier vanmorgen onze intrek genomen. Nogmaals, het ziet er super mooi uit en we zitten op zo'n prachtig stuk!!

We doen helemaal niets meer!! De laatste 10 dagen van onze vakantie gaan we hier doorbrengen. We komen eindelijk tot rust en dit echt een héél mooi eiland!

Wim, dit lijkt ons DE plek voor je biertjesbar!!!!

Om jullie nog even de ogen uit te steken: FOTO'S!!!!

Cool

Margot

Ben helemaal blij te horen dat jullie t lekker hebben. Vanmorgen de ramen van de auto gekrabt dus geniet maar van die heerlijke zon.
Foto's doen mij lekkerbekken, geweldig!
Dikke x

wim

Ok, dus de plek is gevonden, nou dat is mooi, daar ben ik blij mee, maakte me al zorgen, kijk maar of er iets te koop is, grond of een opknappertje...
Wij hebben eigenlijk al bijna besloten om naar Thailand te gaan, eiland hoppen.
Geniet nog van de laatste 10 dagen, heerlijk, tot rust komen, geen ramenkrabben, dikke trui aan, dikke jas en sjaal, gewoon korte broek, slippertjes en handdoekje
doeiiiiiiiiiii

Jose

Hey vakantie gangers,
Wat ziet dat er uit als een paradijsje! Heerlijk genieten en vooral niks meer doen. Wij zijn onze dikke ski spulletjes aan het pakken om ingesneeud te raken in Oostenrijk! dikke kus (ga je missen in de sneeuw!)

karin

hey siempie en au, wat fijn om te lezen dat jullie de rust nu eindelijk hebben gevonden. Het ziet er fantastisch uit, en jullie trouwens ook. Ook leuk om te zien waar Wim de rest van zijn leven gaat werken haha.
Geniet nog van 10 heerlijke dagen vakantie en van elkaar. Dikke x Kaat

Coby

Hey lieve kids. de laatste dagen van de vakantie zijn ingegaan ,dus geniet bewust
Het lijkt mij ook leuk om weer naar huis te komen.koffers in de garage te laten glijden en boven in de woonkamer van een bakkie te genieten,ik wil daar graag weer bij zijn dikke kus xxxx gr: Coby en Jan

Coby

nog even dit.ik heb weer genoten van jullie verhalen en wat kunnen jullie trots zijn op deze vriendenkring die jullie supporten .

Wout

Hmmmm biertje, wit strand, biertje ....., wits ztrandzzz, biertjess ......, wit ssszzzztrand, biertjessss, ............. biertjezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Sylvia :-)

Weer niks te lezen :-( ..mok mok mok!!! xx

Thomas.

Hé, al 3 dagen geen verhaaltjes meer??? Is het zo leuk daar in Boracay? Of zijn jullie vermoord door de barkeeper??? Have fun, want het ziet er fantastisch uit!

Frank

Nou eindelijk weer een verhaal, was bang dat jullie uit elkaar gevallen waren door al dat water. Nu ff een paar dagen rust in het huis van de barkeeper. je hebt toch wel korting bedongen aan zijn bar?