Simon-Audrey.reismee.nl

Boracay

Hallo koukleumen,

We brengen onze dagen hier een beetje door met hangen op het strand, hangen bij onze kamer (want het is zo'n heerlijk plekje), heen en weer lopen over het strand (vooral naar de Starbucks;-), hangen aan de bar tijdens happy hour (2 for 1) en het kijken naar zonsondergangetjes. We hebben dus niks te klagen. We vinden het heerlijk!

Het is steeds 's-morgens een beetje bewolkt geweest, maar dat zorgde er wel voor dat het goed uit te houden was. Maar sinds gister is de lucht strak blauw en snikheet. Nu hoor je ons niet klagen hoor, want dan duiken we gewoon een paar keer extra in de zee. We gaan steeds lekker bij Fridays (het duurste hotel op White Beach) op een bedje liggen. Je bent dan verplicht voor minstens P1000 daar te besteden aan eten en drinken (maar daar zit je zo aan) maar dan liggen we lekker onder een parasolletje.

Gelukkig is het eten hier wel lekker, maar dat zal komen omdat het zo toeristisch is hier. Net ook weer lekker gegeten op een prachtige locatie: op het strand onder de palmbomen (met een slecht Engels zingend bandje op de achtergrond;-)!!

De prijzen liggen wat alles betreft hier ook veel hoger dan op andere eilanden. We wilden kijken of we een brommer konden huren, maar dat is hier dan weer P2500 voor een dag terwijl we in Siquijor P350 betaalden voor een dag... Even om het verschil aan te geven.

We kunnen Boracay zeker aanraden voor iedereen die een week (of 2) wil relaxen op een parelwit strand met een helder blauwe zee en misschien zin heeft in een feestje, want feesten kunnen ze hier ook.

Dit eiland is trouwens ook een goede trouwlocatie, want bijna iedere dag is hier wel bij een van de vele dure resorts een bruiloft. Dus voor mensen die plannen hebben... ;-)

Vandaag zijn we nog even gaan kijken bij Hotel Sangri La, dat is dus het duurste hotel van het hele eiland. We wilden daar even een kop koffie gaan drinken en loeren, maar het was zo groot dat we de koffie nooit hebben gevonden en dus maar weer terug zijn gegaan naar White Beach (gratis met het busje van Sangri La , waarschijnlijk dachten ze dat we gasten van het hotel waren;-).

Vandaag ook nog even alvast de tickets naar huis geboekt. Omdat we de 25e om 11.55u vanaf Manilla vertrekken richting Nederland, was het helaas qua tijd niet mogelijk hier ook de 25e te vetrekken. We gaan hier dus de 24e weg en zijn genoodzaakt één nacht door te brengen in Manilla, terwijl dat eigenlijk niet onze bedoeling was (we hebben nl. niet zo'n zin in een grote, drukke, stink stad). Maar goed, onze vlucht naar huis missen willen we ook niet!

Dus tot die tijd blijven we vooral onze dagen doorbrengen met weinig ;-)!!

Tot snel allemaal.

X

Sjonnie

klint super. Lekker weer en afkoelen in de zee. Have fun de laatste week!!!!!

Miranda

Het ziet er echt super mooi uit op de foto's. Jullie hebben lekker nog een paar dagen om te relaxen. zien jullie er al een beetje op om weer terug te gaan?
Ik heb mijn reis ook geboekt en vertrek 27 februari naar midden amerika. Ik ga naar Costa Rica, Niguracua, El Salvador, Honduras en Guatamala. Ik heb er al veel zin in. Hopelijk kom ik ook een strand tegen die net zo mooi is als bij jullie!
Veel plezier met t genieten van de laatste dagen!

Groetjes van Miranda

Margot

Super luitjes! Geniet er lekker van de laatste week.
Ik geloof dat mijn groene vingers zich beginnen te ontwikkelen want jullie plantjes staan er (gelukkig) nog steeds goed bij dus maak je daar maar geen zorgen over haha.
Nog onwijs veel plezier met niks doen, lekkerrrrrrrrrrrrrrr! Dikke x

TanTan

Dus dit is nu wat ik zo vaak zeg (slap hangen en lullig kijken). Dat is heerlijk om te doen vooral zo de laatste dagen en je toch voor te bereiden op de thuisreis.
Parelwit strand, de zee, heerlijk eten en drinken in de buurt wat wil een mens nog meer. Geniet met volle teugen van de laatste dagen.
Dikke knuffel.

Karlien

Heerlijk, klinkt dat! Geniet ervan. Voor je het weet zit je weer in de auto naar respectievelijk Roosendaal en de Spaanse Polder, haha, of wil je het daar nog niet over hebben?
xxxx K

Daan

Zoooo, wat ziet dat er mooi uit daar! Jullie willen zeker nooit meer naar huis!!!
Au, bedankt dat we al tijdens jullie vakantie konden meegenieten van de verhalen en foto's!
Heel veel plezier nog en geniet ervan!
Groeten aan Siem, dikke kus van daan & jor

ton

Het ziet er allemaal mooi uit hoor,
Hebben jullie geen trouwplannen op dat mooie eiland daar? (geintje)
Geniet er nog maar van, jullie zitten zo weer in de regen en in de wind. De tijd gaat toch wel snel.
Gr Ton