Simon-Audrey.reismee.nl

Boracay

Zo, daar zijn we weer, lekker bruin en ontspannen. We genieten volop van onze laatste daagjes hier!!

Gister zijn we even naar Puka Beach geweest. Daar hebben we even wat over het strand gelopen en wat gedronken. Dat is dus een heel rustig strand maar wel met veel wind en hoge golven. Daarna naar Bulabog Beach gegaan. Dat is aan de andere kant van het eiland (en dat is niet zo breed, dus een kwartiertje lopen) en daar zitten alle wind- en kitesurfers. Maar het kan allemaal niet tippen aan White Beach, waar wij zitten. Het waaide er inderdaad behoorlijk en er was net een kitesurfwedstrijd bezig, dus we hebben even zitten kijken. Tot het ineens onwijs hard ging regenen... We zijn terug gelopen en (ondertussen drijfnat) wat gaan drinken bij de Starbucks. De rest van de dag bleef het zo regenen, dus we hebben bij Fridays aan de bar gehangen en ik heb lekker een massage genomen! Heeeeerlijk!!

Vanmorgen was het weer heerlijk weer, maar vanmiddag weer een beetje bewolk. Hopelijk is het morgen, op onze laatste dag hier, beter weer. Kunnen we nog een beetje bruin worden ;-)

We doen weinig, dus hebben ook weinig te melden...

X

Cool

Reacties

Reacties

Sylvia :-)

Geniet nog maar lekker saampies van de laatste dagen daar..heb ontzettend genoten van jullie avonturen de mooie foto's...toch het gevoel gehad dat ik er een heeeellllllll klein beetje bij was.. ;-).. thanxxxx!!!!

Daan

Geweldig hoor, lekker genieten, hier is de herfst voor de achtste keer dit jaar aangebroken.......

TanTan

Wat heerlijk dat jullie zo genieten van alles. Ja zo zie maar een buitje kan echt geen kwaad, kunnen jullie er vast aan wennen, want hier is het bar en boos. Heel de dag somber en ongezellig dus wat doe ik dan jullie verhalen lezen en denken dat het hier ook zo lekker is.
Je moet maar een beetje fantaseren en jullie foto's erbij dan lukt het wel om de dag door te komen.
Nog heel veel plezier de laatste dagen.
dikke knuf.

Pjerreke

Hey luitjes leuk om dit te lezen vanaf Obertauern waar we al het hele weekend in een sneeuwstorm zitten... Betekent natuurlijk niet dat we niet zijn gaan skieen, knallen!!! Net uit de apres-ski, ff doezuh en doorgaan pffff. Gruss aus Salzburgerland en weinig hamburgers hier! X

Martijn hendrikx

Hi audrey en simon. Remember me? Ik was met vincent en allard en eef een paar jaar geleden mee in thailand toen we enkele dagen met jullie op het resort gezeten hebben. Ik vertrek over twee weken ook naar de filipijnen dus ik heb al jullie verhalen gelezen om goed voorbereid te zijn. Het lijkt erop dat boracey de place to be is? Heb je naast de verhalen nog andere tips? Manila is niks wel? Groeten martijn

wim

Zo weekend is weer voorbij, weer aan het werk en jullie genieten nog van de laatste warmte en zonnestralen.
Tot gauw
Gr xx

Sonja

Fijn te horen dat het goed met jullie gaat en dat jullie zo genieten van het weer, de omgeving en elkaar (ten minste, het laatste ga ik dan maar van uit ;-) ).
Nog effies en zijn jullie weer lekker en veilig thuis. Waarschijnlijk moet je daar nog niet aan denken, maar ik wel... miss you!
Geniet nog even van de laatste zonnestralen en tot gauw!!!

Liefs,
Son

Karin en Charles

He luitjes, zo het zit er bijna op????, maar ja, aan alles komt een end.
Een goede reis terug,??????en dan kunnen jullie echt genieten van het nieuwe????. We zien jullie snel ...xxx K&C????????????????????????

TanTan

Hi liefjes. Nog even en dan zijn jullie weer heerlijk in jullie
eigen stulpje. Wil jullie een heel goede reis wensen terug
naar Nederland en bedanken dat ik mee mocht reizen.
Ik heb er weer van genoten, van de verhalen en de mooie
foto,s. Zie jullie weer snel. dikke knuf.

Margot

Goede reis naar huis! Tot snel dikke x

Karlien

Goede reis!!! xxxxx

Coby

Heerlijk dat julllie weer naar huis komen. een zeer goede reis toegewenst van ons dikke kus xxxx

Thomas

Neem nog maar een laatste biertje van mij en geniet van de laatste uren! Ik wens jullie een hele fijne en snelle thuisreis toe en hoop jullie snel weer te zien! Toedeloe xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!