Simon-Audrey.reismee.nl

Kuala Lumpur

Daar zijn we dan eindelijk!! Het was weer een hele reis, maar de tussenstop op Dubai is mij goed bevallen. Even lekker de beentjes strekken, sigaretje roken, mensen kijken.... Alleen duurt de reis dan natuurlijk nog langer!!

Eenmaal op KL Airport duurde alles ook nog eens zoooo lang, maar ja, met zo'n groot vliegtuig is het logisch dat je lang op je tas moet wachten... Taxi regelen (dat kan hier bij een loket, dus we hoefden gelukkig niet meteen in de 'worden we niet opgelicht' stand) en vervolgens nog een uur met de taxi naar ons hotel.

We zitten in het Royal Bintang op de 14e verdieping, in de wijk Bukit Bintang. Lekker bruisend en druk hier, maar weer gezellig! We hebben onze tassen boven gezet, even wat opgefrist en zijn toen als eerste doel naar de Starbucks gelopen. En wat was dat een lekker bakkie koffie!!!

Toen een beetje brak en als een kip zonder kop 3 keer hetzelfde rondje gelopen om toen maar bij een Japanner te gaan zitten voor een hapje.

De A380 is echt een groot vliegtuig!! Wij zagen verder niets anders dan een 'gewoon' vliegtuig en het personeel vonden we niet heel erg vriendelijk. Maar ik denk dat de first class wel heel bijzonder was, maar daar mochten wij natuurlijk niet loeren...

Eerste indruk van KL is goed en mijn eerste compliment is al binnen: dit keer dat ik zulk mooi haar had (heb ze meteen m'n kapster aangeraden;-). In de Filipijnen vonden ze m’n neus mooi (dat heb ik ECHT nooit eerder gehoord!) en m'n lichte huidskleur (lees: bleke muiltje). En in Thailand vonden ze me zo mooi lang... I love Azia!!!! ;-0

We liggen nu al op bed. We hebben er al een lange dag opzitten en in het vliegtuig ook niet echt veel geslapen... Het is hier 7 uur eerder, dus reken maar uit: mooie tijd om naar bed te gaan op een zaterdag :-$

XX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!