Simon-Audrey.reismee.nl

Taman Negara: Hiken

We hebben vanmorgen uitgeslapen dus we waren te laat om een tour te boeken. We zijn dus zelf naar de overkant gegaan (het park ligt aan de overkant van de rivier), voor 1 ringit (€ 0,22) brengt een bootje je daar heen.

We hebben trail 4 gelopen, die was wel 1,2 km lang!! Deze ging naar de Canopy Walkway. Dit is een touwbrug van 45 meter hoog. Super leuk! En toen dus weer 1,2 km terug. En in deze warmte is dat toch echt wel een flink vermoeiende wandeling.

Onderweg hebben we niet meer gezien dan heel veel mieren, een hagedis en wat vogels. We kwamen drijfnat van het zweet terug bij het start punt. Nu hebben ze hier in het dorp geen bier, maar we hadden gehoord van een Canadese dame dat ze bij Mutiara Resort (een 5 sterren resort aan de overkant) wel bier hebben. En laat dat nou precies het punt zijn waar we stonden!!

We hebben hier van een heerlijke lunch genoten met een biertje en lekkere verse jus.

Voor vanavond hebben we de night jungle walk geboekt. Om 20.30 uur gaan we voor een hike van 1,5 uur met gids. Morgen hebben we Rapids Shooting geboekt (iets met een boot, hard varen en nat worden;-).

En overmorgen vertrekken we (als het goed is) naar de Cameron Highlands.

We hebben het erg naar ons zin, Maleisië is een prachtig land!!

XX