Penang --> Krabi

Hèhè, wat een reis weer....

Vanmorgen stonden we om half 5 klaar om met de mini-van naar Thailand af te reizen, maar eerst nog gister een dagje in Penang:

Gister dus een heerlijk lui dagje gehad op het strand van Penang. Beetje gezeten, gegeten en gedronken. We hebben ook nog half uur een jet-ski gehuurd. Dat kreng ging me hard, echt leuk om eens te doen!!!! Simon werd nog even gepakt door een kwal, hij heeft hier nu een soort brandplek van op zijn arm...

's-Avonds weer via de night market naar de food court gelopen. Uiteraard had Siem wel weer zin in Indiaas en ik heb echt zulke lekkere garnalen op!!! Daarna op tijd ons bedje in (na eerst nog even een kakkerlak te hebben begroet en vriendelijk gevraagd of hij naar buiten wilde gaan)...

Helaas een slechte nacht gehad want ze gingen volgens mij een generale repetitie houden voor oud & nieuw: er werd dus enorm vuurwerk afgestoken. Een kat had het niet naar zijn zin en vond het nodig om (gevoelsmatig) aan ons voeteneind te gaan zitten janken en toen ging de hangjeugd van Penang op het gezamenlijke balkon (om 3 uur 's-nachts) van ons guesthouse muziek draaien en zitten kletsen en laat dat nou naast onze kamer met hardboard muren zijn!!!!

Maar we stonden keurig op tijd klaar voor ons vervoer. Bij de grens busje uit en paspoort laten zien om Maleisië te verlaten, 50 meter verder rijden en daar weer paspoort laten zien om Thailand in te mogen. Daarna werden we in de stromende regen afgezet in Hat Yai om daar de lokale bus richting Krabi te pakken.

Het tijdverschil met Nederland is hier 6 uur (in Maleisië was het 7 uur). We kwamen rond half 4 lokale tijd aan en zijn dus weer 12 uur onderweg geweest....

Maar dan heb je ook wat!!! Thailand voelt een beetje als thuiskomen. De zee is al warmer en het zand fijner van structuur.

We hebben een huisje bij J2B. Vanaf Krabi City even een stukje varen en we zitten hier zo heerlijk rustig!!! Vanmiddag nog even van de zon, zee en strand genoten!!!

We blijven hier 4 nachten, daarna zien we wel verder...

We hebben het heeeeeerlijk!!!!