Krabi: relaxen

Daar zijn we weer!! We hebben weinig gedaan, dus eigenlijk weinig te melden...

Gister een beetje relaxed op het strand gelegen en vandaag ook. We zijn lekker bijgebruind en heerlijk uitgerust.

Gister met 1e kerstdag zaten we heerlijk rustig met z'n 2en in het restaurant van ons resort van ons 'kerstdiner' te genieten. Onze iPod hier aangesloten en lekker een beetje gehangen.

Vandaag eigenlijk niet veel anders (behalve dat we nu niet de enige in het restaurant zijn)...

Morgen gaan we nog een dagje op pad (nog even wat sightseeing in de omgeving van Krabi) en overmorgen vertrekken we richting Koh Lanta.

Het is trouwens echt een hel om in deze periode overal wat te zoeken. Gelukkig is het ons na 3 uur zoeken op (traag!!!!) internet toch gelukt iets te vinden en dat zonder € 500 per nacht te betalen, want de prijzen gaan drastisch omhoog in deze tijd... :-(

We hebben het echt heel lekker en komen helemaal bij!!

Super leuk om jullie reacties te lezen!!! Vooral blijven doen!! ;-)