Simon-Audrey.reismee.nl

Koh Lanta: happy new year!!!

Goedemorgen lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar en een super 2014!!

We vermaken ons hier met scooteren, eten, drinken, massages (ik dan;-) en weinig.

Ondertussen hebben we bijna alle wegen van het eiland al over gescootert. Onderweg komen we van alles tegen: slangen, olifanten en apen. En we tanken wat af (je kan hier overal voor 40 Baht (€0,88) een liter flesje benzine kopen: bij de kapper, bakker, kledingwinkels en supermarkten).

We wilden nog een snorkel trip boeken, maar de Duitse eigenaresse van de duikshop was zo eerlijk om te zeggen dat het de eerstkomende dagen te hard waait en het niet leuk is om te snorkelen. Dus we wachten even af tot het wat minder waait.

Gisteren alvast de vliegtickets terug naar Kuala Lumpur geboekt. We vliegen 7/1 terug vanaf Krabi naar KL. Dan hebben we nog 1,5 dag in KL (we vliegen 9/1 om 02.00 u terug richting de kou).

Gisteravond (oudejaarsavond) zijn we bij ons resort gebleven en we hebben echt heerlijk garnalen, tonijn en kipsaté van de bbq gegeten!!! De hele avond werd er al vuurwerk afgestoken, was de muziek overal duidelijk te horen, was het overal versierd en was het super gezellig.

De Thaise ballonnen gingen weer met vele tegelijk de lucht in (wij ook 1 maar die vloog door de harde wind in de fik en crashte in de zee.... Hmmmmm, als dat maar geen ongeluk brengt!!!!

Zo'n jaarwisseling willen we ieder jaar wel!!! Heerlijk hoor, in je korte broek!

Dikke kus allemaal!