Simon-Audrey.reismee.nl

Koh Lanta: 4 Islands tour

Gister weer een dagje op pad geweest met de longtail boat... We zijn op 2 plekken gaan snorkelen (natuurlijk behalve wat vissen geen fuck te zien;-) en langs een rots eiland gevaren waar je nogal grote vleermuizen zag hangen aan de takken.

Het mooiste en leukste was eigenlijk nog dat we bij een rotseiland reddingsvesten aankregen en door een klein gat in de rotsen moeten zwemmen. We zwommen door het donker (de gids had 1 lampje bij zich en aangezien wij achteraan zwommen, hadden we daar niet heel veel aan) door een tunnel van zo'n 80 meter lang (met hier en daar maar 20 centimeter ruimte tussen het water en de rotsen) en ineens kwamen we uit in een hele mooie lagune!!! Daar even gerelaxed en toen weer terug door de tunnel (ik zorgde er wel voor dat ik toen wat dichter bij de gids zwom, claustrofobie sucks!!!!;-).

Toen we trouwens de zwemvesten kregen, zat er op 1 een enorme spin!! Het meisje die em kreeg schrok er zo van dat ze het zwemvest gillend weg gooide (richting haar vriendin, lekkere vriendin!!;-) en er sprongen 2 dames al gillend op het bankje (nee, niet ik, maar heb voor de zekerheid wel m'n voetjes omhoog gehouden ;-).

Daarna nog even lunch genoten (koude rijst met koude kip, maar best te nassen) op een mooi eiland en toen weer terug. Op de terugweg regende het, maar niet heel hard en we waren toch al nat....

Was weer een leuk dagje!!

X