Simon-Audrey.reismee.nl

Thuis

Lieve allemaal, we zijn weer thuis!!

Heerlijk, maar wat was het een lange reis! Na wat vertraging (vanwege de wind nog rondjes boven Amsterdam gevlogen) kwamen we eindelijk aan op Schiphol. Daar stond John ons al gezellig op te wachten (die misschien in maart nog bij Hello, Goodbye op tv komt;-)

Op Dubai Airport werd ik nog bijna opgepikt door een arabier, hij vroeg waar ik vandaan kwam en vroeg meteen mijn telefoonnummer... Hij zag er niet echt rijk uit, dus ik heb maar bedankt... ;-)

We hebben genoten van Maleisië! Jammer dat het zo druk was vanwege de vakantie en feestdagen en we gedwongen uit moesten wijken naar Thailand. Maar Thailand was ook weer heeeeerlijk!

Maleisië is een prachtig land en het eten is heerlijk, we kunnen het zeker aanraden!!!

Iedereen super bedankt voor alle reacties! We hebben genoten van jullie opmerkingen (en gelachen) en vinden het leuk dat jullie iedere keer weer meereizen!!

Terima Kasih (bedankt)!

X van ons!

John

Leuk stukje

Au3

Ja, sorry hoor! Laatste verhalen waren er af vanwege een storing bij Reismee. Maar heb ze er allemaal weer op terug gezet... Ben bij 2 verhalen alleen vergeten het vinkje uit te zetten bij 'breng iedereen op de hoogte' ;-)

Nog 135 dagen en dan komen er weer nieuwe!!!! ;-)