Simon-Audrey.reismee.nl

Costa Rica

De tassen zijn gepakt, de paspoorten liggen klaar en de auto is gehuurd!!!

Yes!! We vertrekken morgen met KLM via Panama naar San Jose in Costa Rica. We gaan met de 4x4 in iets meer dan 3 weken het land doorcrossen. We hebben er zin in en zijn benieuwd hoe een ander continent bevalt.

Vrijdag 30 januari zetten we weer voet op Nederlandse bodem.

We hopen dat jullie ons weer volgen en weer veel reacties achter laten!!

Gr. Simon & Audrey

Agnes

Mijn pc op de zaak is weer ingesteld op jullie reis! :)
Ben weer zeer benieuwd naar jullie verhalen!
Veel plezier !!

Thomas

Have fun S&A !! Ik hoop dat het fantastisch wordt !! Goede vlucht alvast toegewenst en groetjes Thomas.

Macha

Ik weet zeker dat het jullie bevalt .... Costa Rica is zo mooi !!!! Geniet van de brulapen, Monteverde (sky walk), Manuel Antonio en Arenal.

Sylvia :-)

Ik zal jullie zeker volgen.
Maar dat is niks nieuws ;-)
Laat ons maar lekker meegenieten van jullie warme verhalen hier in het koude kikkerlandje.
Heel veel plezier!! Xx

judith

Gaan je weer volgen. Fijne vakantie en geniet. Xxx

Danielle

Leuk weer jullie verhalen en foto's! Heel veel plezier!

margaret

Ik volg jullie hoor !! Maar zal vast weer heel erg blij zijn als je weer op je plekkie zit haha maar dat is eigen belang xxx

Miranda

Wat leuk! Heel veel plezier! Ik ben er ook geweest en het is echt een schitterend land! Gaan jullie ook naar Monteverde? Dan moeten jullie echt door de bossen gaan zweven! Dat is echt zo adembenemend mooi om door en over de boomtoppen te vliegen! Ik wens jullie veel plezier. Ik weet niet of ik jullie goed kan volgen want wij gaan volgende week weg naar Indonesië :D

Ton

We gaan jullie zeker volgen. Heel veel plezier en fijne vakantie.

Janet

Goede reis en veel plezier. We gaan jullie volgen.

Ronald

Hey globetrotters,

Ben benieuwd naar jullie foto's & bijbehorende verhalen.

Goeie reis & nog meer plezier !

Brigitte Faaij

Heel veel plezier en goede reis en leuk om jullie verhalen te lezen straks. Groetjes

Margot

Kan niet wachten..............