Simon-Audrey.reismee.nl

Manuel Antonio

Vanmorgen om 9 uur gaan rijden richting Quepos. Wat een mooie rit!!! Super mooi landschap en het laatste stuk langs de Pacific Ocean.

Onderweg weer van alles gezien, roofvogels, een ossenwagen en natuurlijk zijn we bij de krokodillen brug gestopt! Wel een stuk of 25 e-nor-me krokodillen!!! Super om te zien. Iemand gooide iets naar beneden en toen werden zo ook nog eens actief! Bij de brug nog even wat te drinken gehaald, eindelijk een heerlijke banana smoothie! Er werd daar door een aantal Tico's heel enthousiast Coco Loco verkocht, dat is cocossap met rum in een cocosnoot. De Amerikanen liepen allemaal weg met een alcoholcocosnootje....

Eenmaal in Quepos een kamer geregeld (niks bijzonders voor 'weinig') en na een rondje door Quepos besloten hier niet te blijven! Wat een drama dorp!! Spullen weer gepakt, sleutel ingeleverd en besloten een stukje terug te rijden naar een leuk plekje wat we onderweg hadden gezien... Uiteraard konden we dit niet meer vinden (niet gek, we verdwalen nog in onze eigen straat), dus toen maar weer terug gereden voorbij Quepos en naar Manuel Antonio gegaan.

Nu zitten we bij Mono Azul Hotel, in een kamer van 95 dollar per nacht (omdat we op huwelijksreis zijn, nog 5 dollar korting gekregen, hahaha, je kan t proberen, toch!?;-). Maar onze kamer bij Dos Palmas was mooier dan dit. Maar ja, na de rit van vandaag vonden we t wel ff goed...

Morgen gaan we naar het National Parc en hopen daar heel wat dieren te spotten, maar vooral de luiaard!!!

X

Sjonnie

Haha leuk! De sloth zit naast je!!!

Miranda

Wat knap dat jullie toch zelf rijden als jullie al verdwalen in jullie eigen straat ;) Dat is de reden dat ik nog nooit zelf gereden heb op reis, ik heb ook een richtingsgevoel van helemaal niks haha. Wat een hoop krokodillen zeg!
Ik ben benieuwd of jullie de luipaard gaan spotten. Ik heb hem toen helaas niet gezien en ik vind het zulke leuke dieren! Heel veel plezier met het spotten van dieren.

Miranda

Goed.... automatische spelingscontrole... het moet natuurlijk luiaard zijn ipv luipaard

Sonja

Dat was weer een leuke dag zo te lezen, leuk.
Mooie foto's ook. Wij genieten allemaal een beetje mee hier in ons koude kikkerlandje.
Was top ff facetimen! Wij net thuis, aan het einde van de middag, boodschappen doen door de storm en de regen en jullie net wakker, korte broeken en blote armen, met een strak blauwe lucht op de achtergrond. En dat allemaal op de zelfde aardkloot, ha ha.
Veel plezier toegewenst, maar dat komt wel goed zo te zien en te lezen.

LiefS