Simon-Audrey.reismee.nl

Monteverde

Zo, over 190 km doe je hier gewoon 3,5 uur... Zonder stops dus want wij hebben er op ons gemakje 5 uur over gedaan (en we zijn niet eens fout gereden;-)

Vanmorgen om 8 uur vertrokken vanuit Manuel Antonio en weer een heel stuk dezelfde weg terug moeten rijden. Natuurlijk toch nog even gestopt bij de krokodillen brug om wat te drinken en nog wat foto's te schieten (ze poseerden dit keer toch anders dan een paar dagen terug).

Wat een prachtige route weer!!!! Langs de Pacific en op een gegeven moment de bergen in waar ook de verharde weg op hield. Maar dat vind Siem de leukste manier van rijden, bergje op, bergje af, scherp naar rechts en scherpe bocht naar links... De auto is nu ook wat stoffig ;-). Maar we hebben genoten van de prachtige vergezichten en zijn geregeld even gestopt om dit te bewonderen.

Monteverde is een heerlijk stadje, er hangt een ontspannen sfeertje en er is hier genoeg te doen. Het is wel wat heuvelig, maar met onze wandelschoenen lukt dit ook wel...

We hebben 2 nachten geboekt bij Monteverde Hostel Lodge. Staat goed aangeschreven bij Tripadvisor en ligt midden in de jungle. We hebben hier gewoon een privé kamer want een slaapzaal met gedeelde badkamer (waar je waarschijnlijk het eerst aan denkt bij een hostel) gaat me echt iets te ver...

Voor straks meteen een night jungle tour geboekt en morgen gaan we dan eindelijk ziplinen (de reden waarom ik hier heen wilde).

Tot nu toe hebben we het heerlijk en genieten van het prachtige land!! We moeten alleen toch af en toe slikken van de prijzen, maar goed, dat wisten we van te voren en we zitten natuurlijk niet in Azië!

X

Miranda

Ik ben benieuwd hoe jullie het zipline-en gaan vinden! Ik vo d het echt een geweldige ervaring en had het voor geen goud willen missen. Zelfs niet met mijn hoogtevrees, want dat vergeet je gewoon helemaal als je door en over de bomen zweeft. Heel veel plezier!

Thomas

Het systeem denkt dat jullie in Monteverde in Italië zitten.
Er wordt door Google ook een foto geplaatst van Italie. Julie zitten toch wel in Costa Rica? :-)

Joyce

Succes met ziplinen, rem niet te snel anders hang je stil boven een eng diep ravijn en moet je met je armen verder peddelen ieuwwww, ben benieuwd heel veel plezier x

Margot

Heerlijk te horen dat Costa Rica jullie ook goed bevalt. Leest prima! Veel plezier morgen aan die lijn haha xx