Simon-Audrey.reismee.nl

Monteverde

Gisteravond hebben we nog een night jungle walk gedaan, niet heel spectaculair maar toch weer aardig wat dieren gespot in de 2 uur durende wandeling, zoals een luiaard, een gordeldier, een nogal grote tarantula (brrrrrrrrrr), enorme kakkerlakken (liever in de jungle dan in onze kamer!!), verschillende vogels, slangen (giftige en niet giftige), vleermuizen (met een lekker stukje fruit) en kikkers waaronder weer de red eye frog.

Vanmorgen om half 8 werden we opgehaald voor een paardrijdrit.... Wat was dat tof, zeg!!!! We waren samen met onze 2 gidsen en hebben een prachtige rit van ruim 2 uur gemaakt door de jungle, over de bergen, langs bananenbomen en koffieplanten. Het uitzicht was soms zooooo mooi!!! Ondanks mijn gesnotter (ben allergisch voor paarden) hebben we echt genoten. Een paar stukken gingen we in galop en toen liepen ook nog de tranen over mijn wangen van het lachen!! Ik kreeg er echt de slappe lach van, volgens mij zag het er niet uit!!! De les die ik ooit heb gehad mocht niet baten.... Wat hebben we gelachen en wat een leuke tocht!!

Vanmiddag dan eindelijk ziplinen!! Wat was dat GEWELDIG!!! Ondanks het slechte weer vandaag (het regent al de hele dag een beetje en het was niet heel helder), was het geweldig om boven de boomtoppen en soms door de mist te vliegen... Het waren iets van 17 lijnen, alleen de 16e was de Tarzan swing. Dan spring je van een platform en schommel je heen en weer en bij de laatste (die ook de hoogste en langste is) mochten je kiezen voor de Superman. Dat hebben wij natuurlijk gedaan!!! Je hangt dan liggend met je buik en gezicht naar beneden en kijkt dan zo de diepte in. Dit was echt TE GEK!!!! Eenmaal de harnassen ingeleverd liep Siem nog bijna het pand uit met de rugzak met Superman harnas nog op zijn rug... Niks voor Siem :-0

Ondertussen is het gestopt met zacht regenen en gaat het aardig tekeer, door de golfplaten daken klinkt het nog erger dan het is... Als we daar vanacht maar geen last van hebben, best leuk hoor in de jungle slapen maar wat je 's-nachts en 's-morgens allemaal op het dak hoort...

Wat een TOP dag hebben we vandaag gehad!!

X

Sjonnie

Haha mooi om te lezen! Niet veel gespot?? In blijdorp zie je minder beesten! Heb je nog gefilmd met de canopytour? Romantisch klinkt de regen op het golfplaatdak, ritme van ...... Have fun!

judith

Geweldig dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Xxx

Astrid

Wat een mooi verhaal weer Audrey.
Leuk dat jullie paard gereden hebben ondanks je allergie, je ziet zo veel meer, en je zit hoog en droog????
Zo te elzen hebben jullie weer een mooie vakantie, dat met die auto was ook hilarisch natuurlijk, mmmm een Au actie????.
Gelukkig is dat ook weer goed gekomen en zaten jullie gelukkig wel in het goede vliegtuig.
Geniet nog lekker van jullie mooie reis en van elkaar, en ik lees graag je mooie verhalen dus kom maar op met de volgende.

Xxx As

Thomas

Haha mooie verhalen! Geniet ervan!

Margot

Klinkt super!