Simon-Audrey.reismee.nl

Tamarindo

Vandaag een heerlijk dagje strand gehad! We waren wel vroeg wakker want onze cabina was nogal warm zonder airco of ramen die open kunnen. Maar vandaag hadden we toch niet zo veel energie nodig tijdens op het strand liggen...

Best grappig als je al een halve dag op het strand ligt, er een baasje met een plastic zak met vis aan komt lopen, gaat roepen naar het water in de mangroven (waar wij zo'n 20 meter bij vandaan lagen) en er komt ineens een krokodil van een meter of 2 te voorschijn!!! Leuk huisdier...

Er vliegen hier ook een hoop pelikanen rond, wat zijn die eigenlijk groot! En wat grappig om ze iedere keer een duik naar vis te zien maken. Wat heel suf was om te zien, waren de rennende vissers!!! Iedere keer als ze ergens een zwerm vogels boven het water zagen (teken dat er dus vis zwemt), renden ze er allemaal naar toe om hun hengel uit te gooien. Siem wilde niet mee doen ;-)

Vanavond een beetje langs de winkeltjes gestruind, alleen jammer dat ik een schuin aflopend stoepje niet zag en plat op mijn poezelige bekje viel... Ik zit nu fijn met een zak ijs op mijn als-een-zes-jarige geschaafde knietjes ;-0

Weinig gedaan verder, dus weinig te melden.

X

Sjonnie

Kusje erop en klaar!!

Frank

Ik hoor je vanaf hier vloeken Au. Daar krijgen we zeker geen foto's van te zien? Heb je wel een handtekening gevraagd van die krokodillenfluisteraar?

judith

Hihi -zou wel raar gezicht zijn geweest die vissers en flauw van Siem zeg. Kusje op je knietjes. xxx

Jose

Het zal de drank wel weer geweest zijn, je weet toch dat je daar een beetje van gaat slingeren, doe dat nou niet!

Sylvia :-)

whahaha :-D ..ik zie je al helemaal op je poezelige bekkie gaan!! :-)
Gelukkig alleen je knietjes, maar laat Siem je toch maar beetje verwennen vandaag. ;-)
Maar wat een heerlijkheid om jullie avonturen vanuit een koud nederland ( min 4 nu..bibberbibberrrr!!) mee te mogen maken.
Have fun!!! Xx

Macha

Leuke verhalen .... ga vooral door !!!!!

ton

Geniet er nog maar van, het is zo weer voorbij.
Veel plezier nog

Coby

Hopelijk gaat het weer goed met je knie.jullie moeten nog wel een paar dagen genieten hoorxxxxxxxxxxx