Liberia

Vanmorgen zijn we vroeg vanuit Tamarindo vertrokken richting Liberia, een ritje van 5 kwartier. Het werd weer tijd voor wat actiefs.

Op een half uurtje rijden ligt Rincon de la Vieja. Dit is een vulkaan en het gebied er om heen is een natuur park.

Omdat we al om 8 uur bij Hotel Liberia stonden konden we nog de kamer niet in, dus tassen gedropt en meteen richting Rincon de la Vieja section Santa Maria. Een prachtige rit over een van de slechtste wegen tot u toe, maar wat een uitzicht!!!

Eenmaal op het punt waar je kon hiken hebben we maar een klein stukje gelopen... Eigenlijk omdat we maar weinig water bij ons hadden en de paden niet heel duidelijk stonden aan gegeven, dus verdwalen (zeker in ons geval) kon ook nog gebeuren.

Daarna lekker een late lunch bij Cafe Liberia, heerlijk!! De rest van de avond even relaxed gedaan bij ons hotel en daar ook gegeten. Wat een lekker plekje hier!!! Ondertussen was er een Canadees aangeschoven die erg graag praat, dus daar ging onze rust ;-)