Simon-Audrey.reismee.nl

Playa Del Coco

Gister zijn we in een half uurtje van Liberia naar Playa Del Coco gereden. Even nog 2 dagen strand voor we weer naar Dos Palmas terug rijden...

Eenmaal in Playa Del Coco zijn we op zoek gegaan naar een slaapplek. Het hotel wat ik in gedachten had zat vol, maar even de straat doorlopen en hier en daar vragen (en kamers bekijken) was het bij de 2e al raak. En wat een heeeeerlijk plekkie!! We zitten bij Toro Blanco.

We hebben een prachtige ruime, schone kamer, met airco (was even geleden dat we dat hadden), warm water (hadden we ook al even niet gehad), een keuken (toch wel lekker, een koelkast), een eigen terras/balkon en zwembad!

Gisterochtend nadat we onze spullen op de kamer hadden gelegd meteen richting het strand. Het zand is een beetje zwartig en gister ook nogal druk... Alle Tico's gingen gezellig met de hele familie na het kerkbezoek (welke wéér naast ons hotel staat!) chillen op het strand. Ieder schaduw plekje was bezet met druk pratende families die hun halve huisraad en koelkastinhoud (en soms ook muziekinstrumenten) hadden meegezeuld voor een ontspannen dagje op het strand.

Dus 's-middags zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen. Rond 4 uur was hier de zon weg dus toen hebben we lekker op ons terras gezeten met een boek (ja, zelfs Simon!). Dit was zo lekker rustig en goed bevallen dat we vandaag niet eens meer naar het strand zijn gegaan (ook al is dat nog geen 100 meter lopen). Vanmorgen meteen bij het zwembad geploft en hier niet meer weg gegaan! Alleen om vanmiddag even een goede bak koffie te drinken en een ijsje te halen.

Morgen rijden we weer richting Dos Palmas in Alajuela om onze laatste 2 dagen daar bij het zwembad in alle rust door te brengen. Misschien rijden we nog wel even naar de Poas vulkaan om te kijken of het nu helder is...

Wat een ontspanning!

X

Sjonne

Klinkt goed. Koelkast vol met Imperial en laden maar!!

Judith

Heerlijk,geniet er nog even van.

Janet

Lekker hoor. Fijne dagen nog.

Coby

gefeliciteerd met je verjaardag .ik was gisteren het tijdverschil vergeten.geniet nog even,maar ik vind het ook weer fijn dat jullie naar huis koomenxxxxxxxxxx

Margot

Geniet nog lekker van de laatste daaggies zon! Voor je t weet zit je weer in t natte koude NL. Nog ff niet aan denken! Dikke xx

Danielle

Geniet er nog ff van! XX

Jose

Heerlijk hoor!!

Ton

Geniet er nog maar van, plezier verder