Simon-Audrey.reismee.nl

Alajuela

Gister (Siem's verjaardag) op ons gemak wakker geworden (wat een heerlijk bed in Toro Blanco), spullen gepakt en vertrokken vanuit Playa Del Coco richting Alajuela. Een rit van 3,5 uur.

Weer een stuk dezelfde weg gereden die we al 3 keer eerder hadden gereden (er zijn niet zo heel veel wegen, dus je rijdt nog wel eens dezelfde) maar de route was nog steeds niet saai.

Net voor de middag kwamen we weer in bij Dos Palmas. Spullen gedropt en maar weer meteen voor een heerlijke lunch richting Rancho El Corral. Siem verheugde zich al op hun zelf gemaakte chillisaus... Maar deze was dit keer iets pittiger (de tranen stonden in zijn ogen;-)!

De rest van de middag niks gedaan. We hadden het idee om de Poas vulkaan nog eens te bekijken, maar we hoorden van een ander stel, die er net vandaan kwamen, dat de krater weer een grote wolk was. Dus we hoefden van ons zelf toen niets meer te doen.

Een gezellige avond gehad met een leuk Nederlands stel (die vanmorgen zijn vertrokken) en hier bij Dos Palmas gegeten. Wat kan Flor (Peter's vrouw) heerlijk koken!!!

Vandaag de hele dag bij het zwembad(je) gehangen en een heerlijk ontspannen dag gehad. Zelfs de lunch overgeslagen omdat we geen zin hadden om op pad te gaan. Siem die voelt zich niet helemaal fit, dus die heeft af en toe nog even een dutje in de schaduw gedaan en ik heb heerlijk liggen lezen. Net de auto vol getankt en wéér heerlijk kip gegeten bij de Ranzige Koraal.

Morgen begint de lange reis naar huis en vrijdagochtend om 11 uur landen we.

Het was top maar we hebben weer zin om lekker thuis te zijn!

Tot snel!

X

Janet

Goede reis terug. We hebben weer genoten van jullie verhalen en foto's.

judith

Goede en veilige terug reis. Was weer leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Foto's waren leuk. xxx

Danielle

Hele goeie reis terug en bedankt dat we mee mochten genieten wat jullie allemaal gedaan hebben! X

Sonja

Hebben weer genoten van jullie verhalen en natuurlijk alle foto's! Ga je er weer zo'n mooi boek van maken, Au?
Goede terugreis toegewenst.
Zal bij zijn als jullie weer veilig in ons eigen kikkerlandje zijn.
Tot snel en kus van zus

Sylvia :-)

He jammer!!!
Heb weer heerlijk genoten van jullie avonturen en prachtige foto's.
Toch weer het gevoel gehad er een beetje bij te zijn geweest :-)
Een goede terug reis en kleed je maar dik aan want we hebben hier een soort van "horror" winter ( beetje koud en iets van een sneeuwbuitje )
Thanxxxx voor het laten mee genieten. Xx

Ton

Leuke verhalen.