Simon-Audrey.reismee.nl

Een week thuis

We zijn alweer een week thuis en het dagelijkse leven is weer begonnen (koken, werken, huishouden, sporten). Maar we hebben een hele mooie vakantie om op terug te kijken.

Wat hebben we leuke dingen gedaan en veel dieren gezien. Het land is prachtig maar door het toerisme (veel Amerikanen) best aan de prijs.Maar we kunnen het zeker aanraden!!

We hebben in 3 weken tijd 2405 km gereden waarvan 2402 km door Simon en 3 km door mij (3 keer heb ik gereden naar en van de Ranzige Koraal;-). Er is bijna geen dag voorbij gegaan dat we niet even de auto hebben gepakt. Maar wat was het heerlijk, de vrijheid van eigen vervoer.

Onderweg zijn we (maar) 1 keer door politie aangehouden en alleen om even ons paspoort te bekijken en wat gegevens op te schrijven. Dus dat viel me ook mee.

We zijn niet ziek geweest, alleen ik ben 1 keer gewond geraakt doordat ik een stoepje niet zag (mijn knietjes zijn nog niet helemaal geheeld). Ook zijn we niet opgegeten door krokodillen (ondanks dat deze 1 keer toch wel erg dichtbij bleek te liggen) alleen ik ben opgegeten door muggen (maar dat is ook niet nieuw, mijn bloed is schijnbaar zo lekker, daar kan geen Deet tegenop).

Maar het was geweldig!!! Nu gaan we dromen over een volgende bestemming...

Bedankt weer voor het volgen en plaatsen van jullie reacties. Blijft leuk om zo af en toe eens wat van het thuisfront te horen!!

Dikke kus van ons.

Reacties

Reacties

teun en astrid

bedankt voor de leuke verhalen en prachtige foto's, we hebben vanuit de luie stoel mee kunnen genieten van dat mooie land.
Hartelijke groet en tot de volgende keer. Xxx

Karlien

Ik heb genoten van een goed verhaal bij het binnenkomen van kantoor 's ochtends! Maar vind het idee dat je in de Spaanse Polder bent fijner (lekker veilig en roept minder jaloezie op) :-). xxxxx

Thomas

Jammer voor jullie maar ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn! Fijn weekend, Thomas. x

Angelique

Dromen over een nieuwe bestemming hoeft niet wijffie, die is er al????. Alleen ga je daar niet met Simon maar met je vriendinnen genieten! Het aftellen is begonnen. Nog maar 7 en een halve maand te gaan. NYC, here we come!

sjonnie

Au3 en Simon, het was een waar genoegen om de excellente epistellen te lezen over de wonderbaarlijke avonturen overzees. De humor en genegenheid gaven een waarlijk warm gevoel om deze in tekstueele vorm te aanschouwen en via digitale schermen te consumeren. Tevens zijn de flora en fauna van het wonderschone land op een miraculeuze wijze via digitale prentkaartjes uitermate prettig weergegeven. Dank voor dit alles en hopende op een mooie volgende bestemming,

Hoogachtend,

Sjonnie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!