Simon-Audrey.reismee.nl

Laos en Cambodja (en een klein beetje Thailand)

Yes!! We zijn er klaar voor! We gaan weer oud en vertrouwd naar Azië, de tassen zijn gepakt en we hebben er (uiteraard) zin in.

Morgen vertrekken we met de A380 van Emirates in 6 uur en 45 min. richting Dubai. Na een tussenstop van 3 uur en 15 min. vliegen we 6 uur en 5 min. verder naar Bangkok. Dan kunnen we 5 uur en 15 min. onze benen strekken want dan hebben we onze vervolg vlucht met Bangkok Airways naar Chiang Rai (in het noorden van Thailand) die weer 1 uur en 20 min. duurt.

Best saai om te lezen, hè, al die tijden? Maar dan weten jullie wat we allemaal moeten doorstaan ;-) Je bent even onderweg, maar dan heb je ook wat (als het goed is).

In Chiang Rai hebben we voor 3 nachten een hotel geboekt om ff te relaxen en dan gaan we met het bootje de Mekong over naar Laos. Daar hebben we de Gibbon Experience geboekt. Daarna ligt alles open maar de bedoeling is door Laos naar Cambodja te trekken. We zien wel waar de wind en het avontuur ons brengt....

Leuk als jullie ons (weer) volgen en laat vooral reacties achter!

X Simon & Audrey

Mike en Jayne

Vermaak jullie geen ruzie maken en lief zijn voor elkaar Xx

Brigitte Faaij

Een hele mooie reis toegewenst en heel veel plezier ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes

Ronald

Dat zijn weer een flink aantal Airmiles ;-)
Goeie reis & een nog betere vakantie !

Janet

Goede reis en veel plezier. We gaan jullie weer volgen en we zijn weer benieuwd naar jullie verhalen. Liefs van ons allemaal.

Frank

Ehh Au,
Ik heb nog een offerte die nagekeken en gemaild moet worden.....
Mis je nu al! hahahahaha.
Goede reis morgen en pas goed op jullie zelf.
En oh ja pas op voor koraal want voor je het weet heb je een gat in je lijf op een plaats waar je dat niet wil. haha

Miranda

Hele fijne reis. En succes met al het vliegen ;)

astrid en teun

Wat een leuk vooruitzicht. Goede vlucht gewenst en lekker gaan genieten. We volgen jullie graag op de blog.

judith

Nogmaals hele fijne vakantie en have fun. Uiteraard probeer ik jullie reis zoveel mogelijk te volgen. Succes met de vele vliegen! Groetjes van ons allen. Xxx

Sjonnie

Have fun!!!

Marja

Wowwwwwww dat klinkt weer als een heel avontuur. Een goede vlucht (en) en have fun. Xxxxx

Agnes

Hele fijne vakantieeeeeeee !!

Thomas

Maak er een te gekke vakantie van met zijn tweetjes! Ik blijf jullie stalken!

coby

geniet .even niets aan je hoofd,en veel leuke dingen doen

Sylvia :-)

Maak er weer een onvergetelijke reis van.
Goede reis!!! xx

Macha

Blijf schrijven ..... dan blijf ik lezen !! Heel veel plezier in Chang Rai, bezoek zeker de Wat Rong Khun (vergeet geen zonnebril op te zetten !!!).

Margot

Plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!
En die lange reis ben je zo vergeten hoor als heerlijk in de zonnetje ligt, super.