Simon-Audrey.reismee.nl

Chiang Rai, Thailand

Goedemorgen,

Na een lange reis nu even niksen bij Maryo Resort in Chiang Rai. Wat een heerlijk plekje, super vriendelijk personeel, heerlijke bedden, douche en ontbijt! Gewoon even niks!

Alledrie de vluchten hadden vertraging maar die werden met de vliegtijd weer ingehaald. Alleen boven Chiang Rai nog een uur rondjes gevlogen. Dus gisteravond kwamen we rond 10 uur eindelijk op de 1e plek van bestemming. We zijn van deur tot deur zo'n 30 uur bezig geweest en dat zonder slaap, dus jullie kunnen je voorstellen dat we wel toe waren aan een lekker bed (na een lekkere koude Fanta en een grote Singha;-).

Het is hier (nu om half 11 's-morgens) 20 graden, dus nog best frisjes. Omdat we in het noorden zitten is het hier zo'n 5 graden minder warm dan in bijv. Bangkok. Straks pakken we het busje naar het centrum om daar even rond te wandelen. Er schijnt wel een gezellige avondmarkt te zijn. Na een tip van Agnes en Macha willen we morgen toch nog even een tempeltje pakken.

X van ons.

Margot

Zo jullie blij dat je er bent, maar vanaf nu is t alleen maar leuk, dat weet ik zeker !! Laat maar weer horen ohh enne af en toe een tempel is meer dat genoeg hoor haha.
Plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr x

Margaret

Heeeel veel plezier maar doe ook even rustig aan vandaag. Toch lange reis geweest. Xxx ook van Frank

Miranda

Heel veel plezier vandaag!

Thomas

Gedragen jullie je wel in de Tempel?!! Drink er vanavond eentje van me!

Danielle

Zo pffffff wat een lange reis! Nu lekker uitrusten en genieten, veel plezier. XXX

Sjonnie

Geen tempels meer Gelijk naar de rand van de rivier en een krat Tiger en Fanta leeg klokken.

ps vergeet je nachtlamp niet!!!

judith

Fijn dat jullie er zijn. Veel plezier vandaag!!!