Simon-Audrey.reismee.nl

Luang Prabang

Sabaidee allemaal,

Na weer een dag bootje varen over de Mekong zijn we dan eindelijk in Luang Prabang.

De boot zat weer helemaal vol dus het was weer goed druk. Ik was alleen zo bijdehand de kaartjes kwijt te raken, dus aan boord maar weer nieuwe gekocht ;-/ We hebben ons weer vermaakt met een beetje om ons heen kijken, want over de Mekong varen is mooi! Onderweg natuurlijk weer meerdere stops gemaakt en zo leuk om te zien hoe het halve dorp leeg loopt om de mensen te verwelkomen die in de 'grote stad' inkopen hebben gedaan...

Eenmaal in Luang Prabang een guesthouse geregeld en meteen een rondje gelopen door de stad. We hadden het geniale idee om wat te eten langs de Mekong maar tijdens een drankje werden we zo lek geprikt dat we het daar bij gehouden hebben. Eenmaal bij een ander restaurant plaats genomen vind ik daar de boottickets in mijn tas ;-0

Daarna nog een rondje over de nightmarket gelopen en het is toch grappig dat er niemand iets origineels bedenkt om te verkopen, ieder kraampje heeft nl. hetzelfde!!

Morgen zien we wel wat we gaan doen.

X

Thomas

Stom Audrey, dat scheelt Simon weer een biertje! :-)