Sihanoukville

Gisterochtend zijn we met de 1e boot vertrokken vanaf Koh Rong richting Sihanoukville. De boot werd zo vol gegooid dat we ons een stel vluchtelingen voelden. Niet normaal en ik vond het onverantwoord! Er waren geen reddingsvesten aan boord en Siem en ik hadden al een noodplan klaar... Maar gelukkig hebben we de tocht van 2 uur heelhuids overleefd.

We zitten nu in Sihanouksville, bij Otres Beach 2. Sihanouksville zelf is nogal druk. Als je iets door rijdt met de tuktuk krijg je eerst Otres Beach 1 en daarna dus 2, waar wij nu zitten. Wat een heerlijk plekje om even 2 dagen bij te komen! Achteraf spijt dat we hier niet gewoon meteen naar toe zijn gegaan, maar als je alles van te voren weet...

Gisteravond op jacht geweest naar een werkende pin. Hier is er 1 en die was leeg. Met de tuktuk naar Otres Beach 1, ook beide pinapparaten leeg, toen door naar downtown Sihanouksville en uiteindelijk bij het 5e apparaat hadden we weer wat geld...

Morgen vertrekken we met de bus naar Trat om daar de grens met Thailand over te steken en dan de bus naar Koh Chang. Hier blijven we de rest van onze vakantie, nog een week, om even te genieten van strand en ontspanning.

Internet is hier nogal traag, dus foto's volgen later.