Simon-Audrey.reismee.nl

Bangkok

Helaas geen strand of zee meer, maar ergens in een hotel vlakbij het vliegveld in Bangkok...

Vanmorgen werden we om kwart voor 9 door de mini-van opgehaald bij het Flora I Talay Resort. Racen langs wat andere resort en racen naar de ferry. Eenmaal aan de overkant werd de sprint ingezet richting Bangkok. De chauffeurs hier hebben allemaal haast en het zijn niet de beste chauffeurs... Maar op die manier ben je wel lekker snel op je plaats van bestemming (en nog heelhuids ook, da's mooi meegenomen;-).

We werden gedropt bij het vliegveld en daar hebben we een taxi genomen naar het Vismaya Hotel, zo'n 10 minuten van het vliegveld af. Daar waren we om 3 uur vanmiddag. Schijnt nogal een luxe hotel te zijn want volgens Agoda hebben we 92% korting op de originele prijs (we betalen nu € 33,00).

Tassen in de kamer gegooid en na een lekkere bak ECHTE koffie hebben we snel nog even genoten van een laatste duik in het zwembad en nog even wat zonnestralen meegepakt.

Daarna nog buiten even een rondje gelopen, maar dat was niet veel... Dus maar gewoon in het hotel gegeten, wat prima was.

Morgenochtend vliegen we om 9.30 uur naar Dubai en na een stop van 2 uur naar Amsterdam. Zonder vertraging moeten we morgenavond om 8 uur weer de kou in stappen...

Het was weer TOP!!!

X

judith

Goede en veilige terug reis! x

Margaret

Goede terugvlucht en de voorspelling is hier dat we vanaf donderdag kans hebben op winterse neerslag haha.
Zal ik donderdag een kruik voor je meenemen?
En ik zal blij zijn als je er weer bent.
XXX ook voor Simon

Margot

Goede reis en tot snel ;-) x

Frank

Nou maar hopen dat die piloten beter vliegen dan dat de chauffeurs rijden! Veilige terugreis, en ik ben nu al benieuwd naar de fotoboeken. Wat voor broodje wil je vrijdag Au?

coby

gelukkig,jullie komen weer naar huis.ik heb de verwarming al wat hoger gezet.au:met een bruin koppie staat een dikke muts leuk hoorxxxxxxxxxx

Ina vos

Goede reis terug en bereid je voor op een beetje winter

Marja

Een hele fijne terugreis xxxx

Teun en Astrid.

Bedankt voor het prachtige verhaal en de foto's.
Graag tot de volgende keer.xxx