Simon-Audrey.reismee.nl

Home sweet home

We zijn weer een paar dagen thuis en wat is dat toch weer lekker! We hebben nog wel last van een jetlag, maar dat moet je er voor over hebben...

Onze vlucht van Bangkok naar Dubai had wat vertraging met als gevolg dat we in Dubai een beetje moesten haasten om onze aansluiting naar Amsterdam te halen. We hadden tijd genoeg maar het vliegveld van Dubai is zo groot (we moesten tussen de aankomst- en vertrekhal met een treintje) en met een drukke tassencontrole, gaat de tijd toch snel en moet je ineens opschieten...

We vlogen naar Dubai met de A380 maar gelukkig met de 777 naar Amsterdam. Een stukkie kleiner dus we hadden onze tassen ook lekker snel!! Buiten stond vanouds John ons weer op te wachten. 's-Avonds om 9 uur waren we thuis en met moeite hebben we het gered om tot half 11 wakker te blijven ;-) Ik ben donderdag meteen weer gaan werken (ik was door de jetlag lekker op tijd;-) en Siem is vrijdag weer begonnen.

Wat hebben we weer genoten van onze reis en wat een mooie landen! We hebben wel het gevoel dat we, behalve wat hoogtepunten, niet veel van Laos en Cambodja gezien hebben. Dat is het nadeel van meerdere landen in 4 weken tijd willen bezoeken... Maar wat we hebben gezien is over het algemeen goed bevallen (op een paar tegenvallers na, maar dat hoort er bij).

We hebben ook weer genoten van jullie reacties!!! Dus weer onwijs bedankt voor alle leuke, lieve en grappige berichtjes!!!!!!

Tot snel in real life!

X van ons

Marja

Het was leuk om mee te reizen.....xxxxx

judith

Was leuk om te lezen wat jullie allemaal deden en mee maakten.

Sonja

Heb genoten van de verhalen en foto's. Heerlijk om mee te maken, maar dan natuurlijk lekker vanaf de bank of tussendoor op mijn werk.
Ben altijd weer blij als jullie heelhuids thuis zijn ;-)
- x -

Jan Wijsbroek

Coby en ik ziijn blij dat jullie veilig en wel zijn thuisgekomen. Misschien zien wij jullie op de gezamelijke viering van 5 familieleden die deze maand jarig zijn. Zaterdag is de viering van af 19uur30 in het jachthuis van de watersportvereniging.

Thomas

Welkom thuis!!