Simon-Audrey.reismee.nl

Sri Lanka

Daar zijn we weer!

Na een jaartje te hebben overgeslagen (vorig jaar zijn we er even tussenuit geweest naar Kaap Verdie), gaan we nu weer wat langer en verder...

We hebben dit keer dus gekozen voor Sri Lanka. Een bestemming waarvan we altijd dachten 'dat doen we nog wel een keer'. Dat moment is dus nu. En na alleen maar hele enthousiaste verhalen te hebben gehoord en gelezen, hebben we er nu enorm veel zin in!

We vetrekken morgen naar Qatar waar we een nacht en een dag doorbrengen. Oudjaarsdag landen we 's-morgens vroeg in Colombo. De eerste 2 nachten hebben we in Negombo een kamer geboekt om even te relaxen voor het echte reizen begint.

Vanaf 2 januari hebben we een self drive tuk tuk gehuurd... Dus we gaan 4 weken rond crossen in een tuk tuk ;-) Echt crossen zal het waarschijnlijk niet worden, want schijnbaar mag je niet harder dan 40 km pu. Maar wij vinden het idee om niet uren in een bus te hoeven hobbelen en de vrijheid van eigen vervoer een heerlijk vooruitzicht!!

Natuurlijk vinden wij het weer super leuk als jullie ons volgen en nóg leuker als jullie reacties achter laten!

Xx

Simon & Audrey

Reacties

Reacties

Sjonnie

Leuk!!!

Saan

Ik kijk uit naar de updates!

Veel plezier daar samen! Simon, niet over het werk piekeren hè! Geniet ervan!

Frank

Kennie wachten

Angelique

Alvast hele goede vlucht(en) lieverds en ga ervan genieten!!!! Ik kijk weer uit naar jullie verhalen. ?

Sonja

Gaan jullie zeker weer volgen.
Goede reis en veel plezier! X

Coby en Jan

Even emotie maar gun jullie deze reis C j.

Harry en Esther

Leuk weer! Goede reis en geniet er van!

Marja

Dat is pas onthaasten, rondrijden in je eigen tuk tuk :-)))))))

Natuurlijk wens ik jullie een goede reis, een spetterend uiteinde in Sri Lanka en een fantastische reis/vakantie!!!!!!

Karin

Hele goeie reis en ik kannie wachten op een foto van jullie in de tuk tuk ?

Margot

Nog 1 naggie slapen, morgen gaat t beginnen ..... leuk!!!! Goede reis xx

Ton

Veel plezier en ik ben heel benieuwd!!!

Margaret

Goedemorgen,
Nou daar zit ik dan t/m 26 januari 2018 !!!! zonder mijn collega..........
We gaan je hier bij Maasmond missen Audrey, maar slaan ons er wel doorheen :)
Heeeeeeeel veel plezier samen en we gaan jullie volgen.

Nicole

Heel veel plezier! Ik ga jullie verhalen zeker volgen.
Groetjes Nicole

Neef Jan

Heel fijne vakantie gewenst, ik hoop dat jullie budget SUV niet anders om genoemd gaat worden :-)

Groetjes uit Harlingen

Karlien

Heel veel plezier en met enige jaloezie zal ik jullie verhalen lezen! Xx

Thomas

Heel veel plezier toegewenst met dit waanzinnig leuke avontuur! Zal aan jullie denken! Groetjes Thomas.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!