Simon-Audrey.reismee.nl

Colombia

Ja hoor, we knijpen er weer tussenuit!

De tassen worden vandaag gepakt, er is al in gecheckt en we hebben er zin in! Morgen vetrekken we naar... COLOMBIA!

Nee, geen Azië maar weer eens iets anders. We hebben er zin in en zijn héél benieuwd.

We vliegen morgen via Parijs met Air France naar Bogota. Waar we rond 22.00 uur locale tijd zullen landen en 3 nachten zullen verblijven. Bogota is, omdat het hoger ligt, niet heel warm. Maar dat zal in de loop van de reis veranderen...

Daarna ligt alles open en zullen we zien waar we belanden. Maar hopelijk wordt het weer een mooie reis.

We hopen dat jullie ons weer volgen en verblijden met reacties!!

Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!

X

Sjonnie

Fijne reis naar schiphol ????

Ruud, Liek en Thom

Alvast een goede vlucht morgen en uiteraard heel veel plezier in Columbia! Benieuwd naar de reisverhalen. ?

Sylvia :-)

Een super leuke vakantie, en ik kijk nu alweer uit naar de reisverhalen. XxX

Judith

Fijne vakantie en have fun. Lees jullie verhalen ?

Frank

Hoi kanjers,

Fijne vakantie van ons. Have fun en kom gezond weer terug. Au??? Siem??? (Anders krijg je toch maar last van je reet)???

Jayne Mike

Verveel ons maar weer met die veel te leuke verhalen oven fantastische belevenissen ?
Maak er wat moois van
Goeie jaarwisseling ???

Macha

Niks aan zo’n reis naar Colombia ....ga jullie weer lekker volgen en regelmatig een lichte jaloezie voelen. X

Astrid en Kees

Veel plezier in Colombia, geniet er maar lekker van en wij volgen jullie op jullie mooie reis. ?

Coby en Jan

Heel veel plezier en geluk xxxxx

Miranda

Wat tof! Colombia staat ook zeer hoog op mijn lijstje. Ik heb zin om al jullie verhalen weer te gaan lezen. Ga er lekker van genieten en een fijne reis!

Ronald

Goeie reis & heel veel plezierrr daar, gaat vast wel lukken !

Kunnen jullie voor mij een pakketje mee terug nemen misschien ?
Kilootje of 5 is wel genoeg ;-)

Janet

Veel plezier op jullie nieuwe avontuur!
We zijn weer benieuwd naar jullie mooie verhalen en belevenissen.
Groetjes en een gelukkig nieuwjaar!
Harald, Janet en de kids

Wout

Als jullie dit lezen zijn jullie er al .... veel plezier en doe Tanja de groeten :-)
Lijkt me prachtig land! maar dat gaan jullie nu ontdekken. Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen.

Marja

Even de eerste dagen gemist van jullie, maar ik ben benieuwd.

Thomas

Allereerst de beste wensen! Ik lees jullie verhaal nu pas vandaar deze wat late "fijne vakantie wens"! Maak er iets moois van en doe Pablo de groeten van me!