Simon-Audrey.reismee.nl

Bogota 1

We zijn er! En wat ging de reis goed (ondanks dat we best veel turbulentie hebben gehad)! Eerst 45 minuten naar Parijs daar nog opschieten om de volgende vlucht te halen en toen de lange 11 uur naar Bogota. Wat zag ik op tegen deze 11 uur durende vlucht maar door de speciale vlieg sokken heb ik bijna geen last gehad van mijn vliegbenen, wat een heerlijkheid!!

Alleen jammer dat mijn tas nog in Parijs staat    en dat het hier zo koud is   !!! Maar we hebben een leuke kamer bij The Candelaria House. Schijnbaar is dit in de leukste buurt van Bogota, maar tot nu toe vonden we het er een beetje onguur uitzien, maar dat is vast met daglicht beter...

Het is hier bijna 12 u 's-nachts (bij jullie bijna 6 u 's-morgens de 31e), dus we duiken lekker ons bedje in!   

Later meer!

  

Reacties

Reacties

Sjonnie

Welterusten ?

Ton

Mooi dat jullie er zijn
slaapse!

Astrid

Slaap lekker ?

Angelique

Op je tas na (altijd weer die Fransen?) is het tot zover een prima reis, top! Welterusten en morgen gaat het echte genieten beginnen. ?

Sylvia :-)

Sweet dreams!! ?

Vincent Faaij

Goedemorgen! Veel plezier daar!!

coby

lekker geslapen? genieten en nog eens genieten xxxx

Margot

Fijn dat je geen last van je benen gehad hebt, top!!
Geniet van Bogotá, xx Margot

Judith

HAVE FUN IN BOGOTÁ

Greet

Zijn die reissokken mijn lekkere kousjes??? Veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!