Simon-Audrey.reismee.nl

San Agustin 2

Na een prima nacht in Casa Tarzan (alleen een beetje herrie van het verkeer) gaan we maar weer eens op pad.

We hebben een taxi gepakt naar het archeologische park met overblijfselen van de San Agustin cultuur uit de precolombiaanse beschaving. Kortom: we hebben steentjes gekeken

Nu zijn wij enorme cultuurbarbaren, dus die steentjes hadden wij snel gezien   Om jullie een beeld te geven: in de gids stond dat een van de sites 45 minuten lopen was, dit hebben wij in 15 minuten gedaan... We zijn nog een stuk in het park naar boven gelopen waar we een prachtig uitzicht over de omgeving hadden.

Toen we terug naar het dorp wilden, stonden er geen taxi's dus besloten we om maar de berg af terug te lopen. Dat was een wandeling van een uur en was prima te doen. Halverwege de berg nog even geluncht, eindelijk een heerlijk gebraden kip voor Siem (i.p.v. gekookt) en ik had een heerlijk visje.

's-Avonds hebben we gegeten bij het restaurant van ons hotel en dit was dit keer minder lekker dan gisteravond. Maar wat is het een leuk plekje om te zitten met een drankje en eten!

We pakken vanavond de bus van 20.15 uur naar Cali. Daar komen we om 04.15 uur aan...

X

Ton

Leuk verhaal hoor
Is het niet vermoeiend???

Macha

Zo lekker aan de wandel joh ...

Marja

Mmmm dat werd dus ietsjes later. Best handig, eerst Cali verhaal en dan deze lezen ????