Simon-Audrey.reismee.nl

Bogota: the end

Gistermiddag hebben we weer de catamaran gepakt van Providencia naar San Andres. Weer lekker 3 uur door elkaar geschud worden . Rond 5 uur kwamen we aan. We zijn toen eerst naar het kantoor gelopen die ons de boottickets had verkocht maar die, toen we gingen inchecken, geannuleerd bleken te zijn... Toen moesten we dus nieuwe kaartjes kopen. Lekker geregeld!! Maar we kregen zonder moeite ons geld terug omdat ze gelukkig op de hoogte waren.

Daarna meteen een bak koffie gaan halen, want echt goede koffie hadden we (tot de ochtend dat we vertrokken) niet gevonden op Providencia. We hadden dus een serieus cafeïne te kort

Toen een taxi gepakt naar Inn Bless, ons gereserveerde hotel. Prima voor 1 nachtje en op loopafstand van het vliegveld van San Andres

Vanmorgen om 9 uur dus lopend naar het vliegveld om onze vlucht naar Bogota te pakken. Toch kosten die 'lullige' vluchtjes nog flink wat tijd want we waren pas rond 5 uur in het hotel...

En zo zijn we weer terug waar het begon... In Bogota.

We hebben onszelf getrakteerd op een 'beetje' luxe en verblijven 1 nachtje in het Sheraton vlakbij het vliegveld. En wat is het fijn om na een week weer eens warm water te hebben!!!!

Morgenavond iets voor middernacht vertrekken we richting huis om zaterdagavond rond 8 uur te landen.

Colombia is leuk!! We hebben wat verkeerde keuzes gemaakt, maar dat is het risico. Vermoedelijk komen we nog wel eens terug om de andere kant op te gaan.

Colombia, het land van de koffie, bloemen en coca, waar je met een biertje in je hand mag autorijden maar als je als man met je vrouw in de auto zit, ze niet naast je mag zitten omdat je dan afgeleid wordt, waar de honden vaak in kinderwagens zitten en baby's gedragen worden, waar de auto's op de eilanden geen nummerborden hebben en de mensen vriendelijk zijn en graag willen dat je hun land mooi vindt: je was geweldig (en soms niet )!!!

Iedereen weer bedankt voor het volgen en de reacties!! Tot snel in real life!!

Astrid

Het was weer een mooi verslag van jullie reis en mooi om zo met jullie mee te reizen.
Goede vlucht terug ?

Frank

Mooie verhalen weer. Ben benieuwd naar “het boek”.
Doe voorzichtig op de terugreis, want het kan “glad” zijn???

Karlien

En het was heel leuk om weer mee te leven. Goede reis en welkom terug!!!

Ton

leuke verhalen hoor
goede reis terug

Angelique

Goede vlucht naar huis en welkom thuis! Benieuwd naar je fotoboek?.

Judith

Met heel veel plezier gelezen, goede terugreis Au en Siem?

Sjonnie

Het was heel plesant om jullie verhalen te horen. Veilige terugreis.

Sylvia :-)

Wat heb ik weer genoten van jullie mooie verhalen en foto's in Colombia! ?
Een goede reis terug en bedankt voor de digitale reis!???

Danielle

Bedankt Au en Siem dat we mee op reis mochten dmv jullie verhalen en foto’s. Geniet er nog heel even van en een hele goede reis terug. Tot gauw?

Margot

Goede reis tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Macha

Laatste verhaal .... goede reis terug.
Enne kaartje voor carnaval zojuist gereserveerd! Alaaf xx

Sonja

Genoten van de mooie verhalen en de prachtige foto's weer. Dat wordt vast weer een mooi album straks.
Geniet nog even en alvast een goede terugreis! ?

Janet

Met veel plezier jullie avonturen gelezen, goede terug reis xxxx

Coby en Jan

Ik heb de temperatuur schok van plus 38 naar min 2 goed doorstaan.jullie naar Colombia en ik zeer onverwacht naar zuid africa love you all xxxxxx

Marja

Als het goed is weer veilig in Nl. Het was leuk om jullie weer te volgen xxxx