Simon-Audrey.reismee.nl

Koh Pangang 3

Ja, nog steeds in Koh Pangan. En we blijven hier tot de 22e. We waren het reizen even zat en het is hier zo heerlijk dat we besloten hebben hier lekker te blijven hangen. Daarna gaan we nog een paar dagen naar Bangkok en dan alweer naar huis...

Gister veel regen gehad. Gelukkig wordt het dan niet koud, dus we hebben tussen de buien door een beetje het eiland rond gebrommerd. Onderweg nog een aap gezien die getraind is om kokosnoten uit de bomen te halen. Grappig om te zien, maar ook best zielig, zo'n aapje aan een touwtje die instructies opvolgd.

Vandaag ook af en toe een buitje en wat wolkjes voor de zon. Vanmorgen even op het strand gelegen en vanmiddag de andere kant van het eiland overgereden met de brommert.

Morgen schijnt het weer beter te worden dus morgen hebben we een rustdag, Even bijkomen van al de dingen die we doen

Laughing

Morgenavond is er een feestje wat wel leuk schijnt te zien. We zijn ondertussen nl. ook nog Frenk, Marian, Theo en Astrid tegengekomen en die vertelden dat.Dus daar gaan we waarschijnlijk wel naar toe.

Verder weinig te melden. Lekker warm, heerlijke cocktails en biertjes, massages zijn ook nog steeds niet verkeerd en het eten krijgen we ook wel weg (alleen vervelend dat we een beetje verbrand zijn en dat die golven zo'n herrie maken

Wink

KUS van ons.

Margot

Klinkt super!

Niks doen is toch fantastisch!

Wim

Nou, dat zal wel eens tijd worden om te gaan feesten, weet je nog wel hoe dat moet?
Ja, dat het weer daar wat minder is dan bv koh chang of koh samed, had ik toch al verteld.
Maar goed, verbranden en golven die lawaai maken, is toch wel heerlijk, ik hoor de zee al, sttttttttttt.
Nog niet gaan aftellen, dat moet je pas gaan doen als je in het vliegtuig zit.

Groetjes, sawadee kap

jayne

ga even lekker zitten zeiken over verbranden en de golven...
zeker vergeten dat het verkeer hier langs je raam raast:-D

GENIETEN..!!!!!!!!!!!!

kussie

Coby

Lieve kids,Ik word blij van jullie verhalen en verheug mij weer iedere keer, de retour berichtjes te lezen van jullie vrienden.
Blijf voorlopig nog genieten van de omgeving Audrey want jullie huizen complex staat volledig in de stijgers.
het ziet er donker en somber uit als je naar buiten kijkt bij ons .ik ga behoorlijk naar de zomer verlangen.IK ga even een paar boodschapjes doen .denk dat ik spruitjes met rundvlees ga eten (mmmmmmmmmmmmmmm lekker) even plagen.
Van hieruit lieve groetjes toegewenst Ma xxxxx

ramona

Heey ff een weekje vergeten te kijken en wat een verhalen weer zeg. Super leuk!
Heb weer met plezier zitten lezen en de fotoos bekeken.
Groetjes

Neef Jan

Bij ons in Friesland hebben we ook last van de golven, ik bedoeld de buien die in golven langs komen net iets warmer dan het vriespunt, het voordeel is wel dat je hier niet verbrand behalve dan aan de verwarming/openhaard. Als je dus daar dus problemen heb, kom gewoon naar Friesland, hoef je ook niet zolang te vliegen. In ieder geval veel plezier verder en doe je met brommeren wel een helm op?