Simon-Audrey.reismee.nl

Laatste dag Koh Phangan

Ja, onze laatste dag is hier al aangebroken. Morgen hebben we de boot van 11.00 uur naar Koh Samui en vandaar uit vliegen we business class (er was niets anders meer vrij) naar Bangkok.

In Bangkok hebben we nog 3 dagen. We hebben de fietstocht bij Ko van Kessel al geboekt. We hebben al diverse mensen gesproken die deze fietstocht door Bangkok hebben gedaan, en het schijnt heel leuk te zijn. Dus we moeten weer van onze luie kontjes komen! Maar we hebben er zin in.

Eergister zijn we naar een feestje geweest. Was echt heel leuk. We zijn eerst Frenk en Marian op gaan halen bij hun resort, toen met de taxi naar Haad Rin (het strand waar altijd de full moon party's zijn) en toen met een (speed)boot naar het strand waar het feest was. Dit strand was echt super afgelegen en hier kon je dus alleen maar komen met een boot.Vanaf het strand moesten we een stukje over rotsen en over een loopbrug van allemaal takken hout naar boven klimmen. Daar zat een tentje die het feest gaf. Deze tent was opgeleukt met blacklight (daar zijn ze hier gek op) en stonden Franse dj's te draaien. Tot onze verbazing draaiden ze nog goed ook! Echt een super ontspannen sfeer, met uitkijk over de zee. Het beviel ons wel.

We hadden de boot geregeld dat hij ons om 04.00 uur op zou komen halen. Dat moest wel, want er liep geen weg naar dit strand. Ze hadden hier trouwens ook bungalows in de rotsen en Siem zag het wel zitten om hier ook eens heen te gaan... Zag er echt leuk uit! Dus in het pikkedonker zijn we terug gevaren naar Haad Rin. Wij vol verbazing dat die vent zo hard ging in het donker, maar volgens mij weten ze hier elk rotsje... Onderweg zagen we ook nog allemaal vissen naast de boot omhoog spingen. Dus we hebben genoten van deze bootrit, devissen en de heldere sterrenhemel.

Gister waren we een beetje brak dus we hebben een ontspannen dagje gehouden (nog meer ontspannen dan normaal). Simon voelt zich al een paar dagen niet zo lekker, dus we blijven een beetje in de buurt van onze bungalow... 's-Avonds nog even de brommert gepakt en naar een restaurantje gereden en daar heerlijk chicken in garlic and pepper gegeten. We hebben besloten thuis ook wel een brommertje te willen, het is zo gezellig om samen op zo'n ding over het eiland te brommen. Alleen jammer dat dat thuis niet in een korte broek kan...

Nu hebben we net ontbeten en we gaan nog even een beetje proberen bruin te worden vandaag voor we de drukte van Bangkok in duiken morgen.

Diegene die op wintersport gaan: veel plezier en doe voorzichtig!!

En iedereen een kus van ons.

S& A

Wim

Hoi Backpackers,
Godver, balen he, dat je daar weg moet, ik vond dat altijd vreselijk om weer naar Bangkok terug te moeten, dat betekende het einde van de vakantie, maar goed, jullie hebben nog 3 dagen daar, en die fietstocht is echt leuk.
Dus Siempie is een beetje ziek, ik begrijp dat wel, hij wil gewoon niet terug naar Schiedam.
En 3 weken lang met Au, is ook niet makkelijk, haha.

Schattekes, nog veel plezier, geniet er nog goed van.

ramona

Siem wat een wereld tijd heb je weer gehad joh! Dat is echt een vakantie om nooit te vergeten. Je vriendin kan echt heel leuk schrijven hoor, ze zou zo een colum in één of ander blad kunnen doen! Ik heb echt genoten om het allemaal te lezen. Nou de laatste drie dagen ook nog veel plezier allebei, en dan de lange terugreis terug, hoop dat die ook meevalt! Groetjes van ons.

TanTan

Lieve A en S. Fantastisch verhaal weer om te lezen. Ik begrijp dat dit voor jullie een onvergetelijke ervaring is.
Fietsen in Bangkok zal niet meevallen, het is daar een gekkenhuis in die stad. Vergeet vooral geen mondkapjes want je vergaat van de stank van al dat verkeer. Evengoed geniet er van. Je kunt er ook heerlijk eten, gewoon zomaar op straat. Simon water drinken en brood eten dan ben je zo weer oke.
Heel veel liefs. TanTan.

jayne

ik ben er 1 van die op wintersport gaan:-)

ik wens jullie nog heel plezier in Bangkok en een goede reis terug

kus

Coby

Wat een belevenissen.heel fijn om te lezen.
Bij het lezen voel ik zelfs,dat de vakantie ten einde raakt.Het wordt hier weer erg koud en hoop dan ook dat iemand warme kleding kan aanleveren .zoniet dan hoor ik dit graag.
Liefs ma xxxx