Simon-Audrey.reismee.nl

Weligama 2

Yep, nog steeds aan het strand van Weligama Bay... En wat heerlijk om even niets te doen en een beetje aan het strand te hangen!!

Gisterochtend hebben we nog even de tuk gepakt om wat boodschappen te doen en een rondje door Weligama te rijden. Niets bijzonders, een ongezellig centrum en een vismarkt en dan heb je het wel gehad.

Onderweg kwamen we nog wel de paalvissers tegen. Het schijnt dat deze er vooral nog zitten voor de toeristen en tegen betaling mag je wat foto's maken, maar voor 1 euro zijn zij blij en ik ook...

Gistermiddag heeft Simon nog een surfplank gehuurd om te proberen golfsurfen en die heeft een middagje in de zee liggen tobben met die plank ;-) Maar wat vond hij het leuk en uiteindelijk lukte het hem een paar keer om te blijven staan, m'n eigen beach boy!! ;-) Ik heb het ook nog even geprobeerd en nadat ik 1 keer was blijven staan vond ik het wel weer goed (je moet tenslotte stoppen op je hoogtepunt;-)

Vanmorgen zijn we naar Mirissa gereden om alvast te zoeken naar een slaapplaats voor onze laatste week. Die hebben we gevonden, vanaf de 17e zitten we in Mirissa in het Turtle Bay Resort. En de naam zegt het al: in deze baai zwemmen schildpadden!!! Hoop dat we ze gaan spotten!!!

Xx

Reacties

Reacties

Frank

Ik zou natuurlijk over dat "stoppen op je hoogtepunt" kunnen beginnen....., maar ik hoop dat jullie nog wat schildpaddys gaan zien???

coby

heerlijk dat surfen.wij hebben hier zeer slecht weer xx

Macha

Waar blijven die surf foto’s? ??‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!